25. Meli! Ne

52 3 0
                                    

Amióta akkor eleintéztem Bell exeét eltelt egy kerek hónap február 5-ke van. Eddig az történt hogy. Minden reggel Bell elé mentem és együtt jöttünk, az exével nem találkoztunk. De az exe barátaival igen. A bolond azt hitte nem vagyok mellette és ha majd ott is leszek akkor sem őt hanem a barátait nyirom ki. Egyikük sem halt meg. Amint meglátak futottak. Megporbáltak megtamadni de nem sikerült. Persze szegény Bell halálra volt rémül. Megint. Így hát megöleltem. Igen mostanában ölelni is szoktam bár ez neki még mindig csak barátság. Sajnos. Tehát ott tartotam hogy. Bell a karomban volt és én öleltem.
-Nyugi Bell semmi baj. Itt vagyok. Bajod eset?
-Nem csak megijedtem. Nem akarom ezt. - Sírt. Olyan rossz őtt nem életvidámnak látnom.
-Sss én itt vagyok. Megvédelek. Semmi baj nem lesz.
-Anyira köszönöm.
-Sss semmi baj csak rám figyej
Ez csak a kettőnk pillanata volt amit senki nem vehetett el tölűnk. Véglegesen belle szeretem. És most értünk a napjainkhoz. Ma együtt edzek Bellel mert az edző nem ér rá. Elkezdodőt az edzés és mivel 2 edzés egyben van 2 órát vagyunk ott. Bell volt az első nagyon jó. És aztán jöttem én.
-Na jó enyi mára Bell. Nagyon ügyes vagy.
-Neked is tetszik Meli?
-Sosem láttam szebet.
-Jó neked elhiszem.
-Meli te jössz. Tudod mit próbáld meg azt az eroszt hátha sikerül.
-Igen menni fog.
-Rendben.
És elkeztem már az elején éreztem azt az úgynevezett real erost. Tényleg Bell az. El sem hiszem. Egyszerűen csodálatos nem csak nézni de attelni is. Ott csak ő létezik senki más. Amikor befejeztem akkor csak a csodálkozás vizhangjat hallottam.
-Huha Meli ha eddig nem ment most nagyon is megy.
-Azta Meli ez gyönyörű volt.
-Köszönöm.
És fojtatam az edzést már úgy a vége hát háromnegyede felé Járhatunk amikor egy olyan ugrás jött ami nehéz. Meg nekem is és tul a közepéről indultam. Az utolsó emlékem az hogy Bell az sikitsa hogy Meli Ne! A kori pája szélébe vertem be a fejem. Elájultam. Az útolsó gondolatom az volt hogy "Sajnálom Bell"

Vajon nagy baja lesz melinek vagy nem? És mi lesz Bell szerelmével?
A kövi részben kiderül. Helyes írási hibákért bocsi 🏳️‍🌈❤️

A Korcsolya RomantikájaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora