7 Fejezet. Te Bent Maradtsz?

72 6 0
                                    

Miután az órának vége lett lementunk a pályáról  az edző mosolyogva és tekintetét rám szegezve ment az öltözövel ellenkező irányba. Na mondom ezt most megkaptad. Miután bementem lövésem sincs minek melém jöttek a csajok.

-Te meli.
-Igen
-Tutsz te egyeltalán hibázni? - erre Bell is felfigyelt mert kíváncsi volt a valaszomra. Erre nekem egy olyan ravasz róka mosoly ült ki az arcomra
-Igen tudok de 1. ezt már vagy 100szor megcsináltam 2. Nem csak én csináltam meg jól. 3. Az edző direkt hecelt úgyhogy moresre tanítottam. - mondtam majd kacsintotam
-Na jó nálad jobb fej csajt még nem láttam életemben.
-ha ha köszönöm szépen de ez a minimum tudja kivel húzzon újat. - mondtam mosolyogva bár a félelem bennem volt hogy nagyon bunkonak tűnök Bellnek ám mikor a szemébe néztem minden ijes fajta érzés el szállt ő is egyetértet velem úgyhogy megnyugotam. Ami ezután történt nem sok beszélgetünk majd felhivot a bátyám aki németben dolgozik így elkeveretünk egymástól. Na igen a tesómmal kapcsolatban a fiú tesóm akit batyunak hívok asszem 2 éve ment ki németbe azóta csak akkor találkozunk amikor szabadságra jön. A növérem a segfej férjével és a két gyerekével él de ők is követek minket ide. A város neve egyébként Arad. Úgyhogy mi ketten vagyunk anyuval A Lány tesómmal Csillával rengeteget találkozunk úgyhogy vele nincs gond. Na de szokásom szerint felmentem a kori pájára egyedül zenével a fülemben így siklotam kereken egy órát amikor egy kezet éreztem a vállamon. Amikor megfordultam alig hittem a szemnek Bell volt az meg is ijedtem váratlanul ért.

-Szia
-Szia te hogy hogy itt vagy még?? -
-Á tudod szokásom bent maradni ijenkor tudok gondolkodni. Hát te?
-Egy kis izgulás levezető ja meg ami neked
-Izgalom? Szabad kérdeznem mitől?
-Persze. Holnap lesz az első privát edzésem mivel szeretnék indulni a kövi szezonban és nem tudom mire számítsak. O jut eszembe neked már volt privát edzésed milyen?
-Nyugi nem kell izgulni én pl jobban szeretem a privát edzéseket mert privát. Amúgy én is indulok a kövi szezonban de remélem azért nem szakad meg a barátságunk- mondtam kicsit szomorúan a végét
-Hogy gondoltál ilyenekre dehogy sőt még erősebb lesz amúgy meg kit érdekel hogy az elenfeled vagyok hiszen Viktor a yuri on ice bol egyszere edzete yurit és yuriot is. - mondta boldogam
-Várj te is oda meg vissza voltál a soriért?
-Igen de még megyire.
Ezután még két órát koriztunk és anime sorozatokrol beszéltünk. Majd miután majdnem besötétedet együtt mentünk haza kiderült hogy két háztömbel arrébb lakik mint én. Aminek valamien érthetetlen oknál fogva örülök. Nem vagyok meleg ha az is vagyok jobb ha magam előtt is titok. Mikor beértem a házba vacsiztam majd lezuhanyosztam és lefekutem mijes betakaroztam elgyomot a nyugtató álom.

Bocsi a helyesírási hibákért 😌⛸️

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now