A vasárnap átlagosan telt koriztunk és most kivételesen nem volt anyának egy újabb húzzása. Szerintem rájöt hogy nem döntheti el azt hogy kit szeresek. Egyébként meg hiába is fáradt mert én csak egyetlen egy embert szeretek, Bellt. És a legjobb hogy már nem is értem hogy, hogy hihetem magam heteronak. De a múlt az már a múlt.Az előbb ébredtem fel és Bell mellettem van mert ma még innen megy suliba. Szóval együtt kelünk. Ma hétfő reggel régen úgy kelltem hogy már megint suli. De mostanában már úgy hogy már megint látom Bellt. Szóval velle még a hétfő is gyönyörű. Majd az ébresztő na tessék tökéletes időpont.
—Jó reggelt.-Én
—Jó reggelt
—Hogy aludtál?
—Jól és te?
—Én is. Ma hétfő.
—Igen de ez nem újdonság.
—De mert ma megtudjuk ki küldte a...
—Ja tényleg. Szerintem lány.
—Szerintem is.
—Majd meglátjuk
Felkeltűnk felöltőztűnk és elindultunk. Út közben beszélgetűnk és fogtuk egymás kezét. Sosem unom meg a velle való beszélgetést. Mindig megnevetett valamivel mindig mond valami új dolgot mindig érdekes. Odaértűnk és bementünk egyből Bibor jött velem szembe aki nem tudta hogy együtt vagyunk Bellel de nem is sejtette.
—He Meli, Bell sziasztok.
—Szia
—Szia
—Ti is magkaptátok a kőr űzenetet.
—Igen és borzalmas - Bell - rosszindulatú és undorító.
—Egyetértek veled de szerintem ez egy részről Meli ellen irányuló volt - Őszenéztűnk.
—Ezt hogy érted - kérdeztem először egy kis aggodalomal a hangomban.
—Úgy hogy az egyik olyan lány külte aki utál téged, rólad pedig köztudott hogy támogatod a Melegeket és Aitoék nagyon jó barátja vagy. Ami egyébként a tanároknak imponáló mivel egy kettő kivételével mind támogatja a melegeket vagy legalábbis nem ítéli el őket.
—Ki ez a lány?
—Amanda az osztályodból aki egyébként nagyon jobban volt Veronikával.
—Így már rögtön érthető hogy miért útál de majd megkapja a magáét a kis csitri. Kösz az infót.
—Szívesen de megyek veletek kíváncsi vagyok a csaj bunyóra.
—Befizetlek.
Elindultunk és én út közben megkérdeztem Bellt hogy szerinte mi lenne a legjobb de ő azt mondta hogy majd meglátja hogy mit foral az a kis csitri. Szóval beértünk és hát miss csitri ott űlt az asztalon.
—Á Meli jó hogy látlak. Remélem eljutott hozzád a levelem.
—Igen kébzeld el és eddig nem hittem hogy lehet valaki egy rohat ételnél undorítóbb de te erre racáfoltál. Gratulálok.
—Ugyan már hisz igazam van.
—Jajj de várom hogy ha lesznek gyerekeid mondjuk a jó Isten tudja csak hogy kitől caming outojanak jajj de várom.
—Nem mert az én gyerekem nem lesz abnormális.
—O tényleg és biztos vagyok benne hogy ha te lányt akarsz száz százalék hogy lány lesz és még véletlenül sem fiú. De mondj meg már nekem valamit.
—Na mit?
—Voltál te már amiatt kiközősitve mert valakit szívedből szeretsz? Vagy voltál-e már prideon? Én sem voltam mielőtt megkérdezed de én legalább nem vagyok olyan ember aki minden baromságot elhisz ami a tv-ben van. Vagy volt-e már olyan érzés benned hogy nem akarok megváltozni de mindenki meg akar engem változtatni? Amennyiben ezeket nem élted még átt inkább halgas. Mert a szólás szabadság csak addig él ameddig az a másik embernek nem okoz problémát és visszafordíthatatlan sebeket. Nekem egyi hozzáfűzni valóm van ehhez a levelezsdihez és nem érdekel a véleményed szóval tartsd meg magadnak. - Ezt egyébként a tanár is végig halgata és mindenkinek még a lélegzete is elált még Bellnek is nos nem igazán mutattam még meg ezt oldalam ami kicsit diplomatikus és kifejtős. De most egyszerűen nem tudtam mást tenni el kellet magyarázni neki hisz a az eszetlen embere is ráragad idővel valami.
—Ch nem mindig van igazad.
—Miért tán meleg vagy?
—Nem vagyok abnormális, dehogy.
—Hát nem úgy néz ki.
—Nem vagyok meleg lehet te vagy az. Te az vagy?
—Tudod mit jó találgatást és tippelgetest sok puszi. Abból nem eszel próbáld meg a maradék anysejted megmozgatni.
—Túl magabiztos vagy ahozz hogy meleg legyél.
—Hát te tudod de csak annyit mondok hogy engem ezzel az egyébként undorító levélel sem sem semijen szent hegyibeszédel nem győzöl meg büszkén vállalom hogy támogatóm a melegeket és ezt egész életemben büszkén fogom vállalni most pedig tanárnő elkezdhetnék az órát.
—T... Természetesen Meli kezdjük az órát gyerekek üljünk le.
Leültűnk azt hiszed valaki figyelt a frászd de olyan szinten hogy még a tanár sem figyelt. Mindenki rám figyelt de most mégjobban megmutatam hogy én aztán nem vagyok szivbajos semmi meg sem rezentem csak a tanár esetleges helyesírási hibáit javítottam ki. Bell egész órán feltűnés mentesen nézet na az ő nézése eset a legjobban. Dehát mit is vártam? Persze hogy az ő nézése volt a legjobb. Na de ha ennek az űgynek itt lenne vége még jól meg is úsznám de minek hisz a Sors az egyszerűen ki nem áll. De ezt már volt időm megszokni tízennégy év alatt. Eljőt a szünet és a tanár még ki se ment mikor megint belémszúrt.
—Figyi gondolkodtam legyünk barátok nem bánom. Úgy is csak ezért kötöttél belém. - Mi ketten Bellel tiszta szívből elkeztűnk nevetni. Már folyt a könyem ahogy Bellnek is de még a tanár is nevetett. - Most meg mit nevetsz?
— Ezt ugye nem gondoltad komolyan.
—De halálosan miért nem vagyok elég jó neked?
—O nem arról van szó hanem arról hogy én csak igaz és megbízható emberekel barátkozóm te pedig egyik sem vagy. Szóval ha azt vártad hogy nővelem a már így is fehér házat kenterbe verő egod akkor tévedtél.
—Mindegy is.
Majd fogta magát és kiviharzott a teremből mind ha én ezen nagyon megsértődtem volna. Ja majd ha szamarak hullanak az égből és jőnek az egyszarvuk. Én ugyan nem vagyok szivbajos kimondom amit akarok az előbbit Bibor is létező végighalgata és hát azt hittem meg fog fuladni amit amúgy tejesen megértek. Mi Bellel a szokásos helyűnkre mentűnk gondolom van egy két gondolat amit el akar mondani. Úgyhogy amikor odaértűnk erre számítottam de mi történt a semmiből megcsokolt amire ugyan volt már példa de ez valami más egy ilyen ez az akibe belleszeretem csók volt. A hosszú de még nem nyelves csók után egyébként még nem volt olyan mély csokunk én a verseny után gondoltam hogy ha ő előbb nem akkor majd én a verseny után. Elvaltunk egymástól majd olyat mondott hogy arra még én sem számítottam de imádtam....Ha ha ha gonosz leszek a kövi fejezetben kiderül mit mond Bell. 🥺🏳️🌈🤣❤️
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya