3 Fejezet. A Lány

135 7 0
                                    

Az éjszaka folyamán nem tudom, hogy mikor de felébretem arra, hogy csupa víz vagyok és az izzadás miatt szomnyas is mikor itam akkor jöttem rá hogy sírok is. Én amúgy kitkán sírok vagy egyszerüen egyedül. Nem is beszélve arról hogy nem szoktam csak úgy felébredni álomból. Miután nyugtáztam magamban, hogy csak álom volt visszafekütem és elnyomott az álom.

Reggel 9:30

Reggel korán felébretem mikor láttam az órát azt hittem halucinálok. Mivan? 9:30 én mikor letem korán kellő? Na mindegy már nem vagyok álmos és sosem voltam az a típus aki csak úgy viszalszik. Kikecmeregtem az ágybol és itam majd lementem telomal a kezemben reggelizni. Mivel anya még nem volt ébren nem keltetem fel csináltam zabpejhet és reggeli közben zenét hallgattam. Majd úgy kB regelim felét ehetem meg mikor hallottam anya ajtaját csapodni így szaporára vettem a tenpot gyorsan megetem ép raktam be a mosogatógépbe mikor lejöt köszönt majd leült. Bár nem kérte csináltam neki is egy tál reggelit mire feleszmélt már tetem is le elé.

-köszönöm szépen - mondta mire én ramosolyogtam és csak annyit mondtam neki hogy szívesen majd leültem elé

-Anya.... - szolitotam meg
-Ma elmegyünk a kori pályára szeretnék a jövöi szezonban versenyezni így nem ártana felkészülni rá. - mondtam miközben elkeztem számolni.

-Renben ma elmegyünk és a beiratkozás után lesz az első közös orád ha jól tudom ugye??

-Igen egyedül az edzövel maganokát is beszélek majd.

-Ok ok de most szed össze magad mert mikor kész vagy indulunk - mondta majd puszit nyomott a homlokomra

-Rendben- mondtam majd felrohantam a lépcsőn anya mindig is támogatta a kórcsólyázásom és én enek örülök is. Ami a falut illeti új Facebook oldalt csináltam és instát is mondjuk azt nem is használtam. Így a kapcsolatot végleg megszüntetem a faluval. Felérve és minden ruhámtól megszabadulva beáltam a zuhany alá lezuhanyosztam majd a fejemből arcot varászoltam tudjátok alapozó, szempilaspiral, ruzs és közben majdnem nyak töres mert ecsúszott a lábam eskü nem is én lelnék. Majd a tipikus tetötöl talpig fekete roha és a kori bepakolása után felöltöztem és a derekamra kötöttem a kabátom.

-Kész vagyok - mondtam miközben lefutotam a lépcsőn és felhuztam a cipőm.

-Akkor induljunk - mondta anya

-Jó de most az egyszer csak velem - Ok ok ne aggódj - mondta majd elindultunk

A koripaja kb 10 percnyire volt a lakástol. Mikor megérkeztünk akkor egy 30-as éveiben járó pasas fogadott elmontuk mit akarunk és szerencsém volt mert pont most indul egy osztály.
Fura na mindegy persze a nevem kimondásakor mint az edző mint a pasi lefagyot. Mert 13 éves létemre elég "sok" versenyen részt vetem már. Enyépkent az a pasit aki várt minket Oszkarnak hívtak az edzőt meg Levente volt.

-Elnézést kérek bemehetek kicsit korizni ameddig itt papirozgatnak - próbáltam nyugodtan beszélni de izgulok

-P-persze menj csak nem soká itt az osztály akik már bemutatkoztak de nem gond - mondta

-Rendben. Ja és kérem kezejen úgy mint aki még nem volt versenyen - mondtam neki

Lefagyot és csak nézett, nyuktáztam hogy felfogta majd bementem a pájára miért viselkednek úgy velem mint egy bünözövel vagy valami nagy befojasú emberrel pedig egyszerű vagyok normális ember na mindegy. Felvetem a korcsolyám de átt nem öltöztem így is félek, hogy beképzeltnek fonak tartani kapcsoltam zenét és felmentem a pájára. Mentem néhány kört majd gondoltam ugrok egyet nagy baj úgy sem lehet hisz megtanulam esni. Felvetem a lendületet majd a jégröl elrugazkodva 4 et pördültem majd úgy érkeztem hogy egyik lábam gyujtva és a másikon siklok. Mikor felnéztem 22 csodálkozva bamuló szem szegezödöt rám plusz egy az edző. Na basszus ezt jól megcsináltam. Gratula Melinda. Éreztem hogy arcom forróság önti el. Elpirulok. Megálva fürkeszem a tekinteteket míg az egyiken meg nem akadt a szemem. Egy ragyogó türkizes szempár. Ahogy leveszem tekintetem szeméröl alig láthatóan végigmérem. Gyönyörű. Hosszú barna haj megfelelő méretű keblek és szép ajak. Majd miután végigmérem a pája szélére korizok és elnézést kérek bár nem tudom miért. Elkezdodik az óra és jön a fekete leves.

-Jó reggelt kívánok mindenkinek. Ma jött egy új tag a pájára aki a képesség felmérö tesztet elvégezte. - mondta mosolyogva - kérlek mutatkoz be nekünk. - mondta mire bolintotam vetem egy mély levegőt és kezdtem

-Melinda vagyok. 13 éves tanuló vagyok ami gondolom egyértelmű a korom után. 3 éves korom óta korizok. Átlagos családból származók. Asszem egyi. - mondtam egy tarkón vakarás közben

-Köszönöm szépen meli. De azt nem mondtad hogy már versenyt is gyertél. Kérlek bemutatnad nekünk a koreográfiád példa ként. - mikor ezt meghalotam lefagytam basszus ezt muszáj volt. A többiekre nézve láttam a felvagos segfej vagy nézést. Válaszul csak annyit montam

-Nos sajnálom de nem fogom előadni. Mivel tudtomal tanulni és nem tanítani jöttem és éppen egy nagy környezet valtáson megyek végig így nem vagyok úgymond szalonképes még egyszer is elnézést kérek. - mondtam végig a beszédet. Erre csak elnevete magát és bólintott. A legjobb az volt, hogy az a bizonyos lány rám mosolygott egy olyan hogy lehettünk barátok és rosszul ítélték meg mosolyal.

-Na akkor kezdjük is bele- mondta az edző

De mégis mibe!????

Na ez a fejezet is a következő napra marad tudom azt mondtam hogy pénteken posztok de közben templomba mentem jelenleg pedig 1:03 van ja enyi.

A Korcsolya RomantikájaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz