Ez a rész Bell szemszögéből az előző rész vége. Jó szórakozást.
Megmondom öszintén meglepett Meli reakciója. (És talán itt kezdődött az hogy többé kezdett alakulni mint barátság.) Anyira sajnálom hogy ez jöt le belőle. Nem ezt akartam. Amiután megbeszéltük azután még korizunk. Ameddig csak birtunk nem akatam abbahagyni amit észre is lehet venni. De Meli sem nagyon. Aminek örülök. Holnapután lesz a kövi külön edzésem. Tudom úgy hangzik mintha belle zugtam volna melibe de én heteroszexuális vagyok (Na persze 🙄) Majd sajnos ell kellet hagyni a kori páját. Hazaértem és vacsoráztam anya dolgozot így egyedül voltam de nem bánom. Szeretlek egy magam lenni akkor lehet önmaga az ember. Mostanában rám írt egy fiú aki jó képű és eddig udvarias de nem dölök be ilyen könyen butának tűnök de nem vagyok az. Ezt nem csak én mondom. Amúgy egész este melivel írogatok de ez más volt mint a többi. Nagyon fontos volt számomra mert amikor sírt akkor is megnyilt mármint csak környezet de látszott hogy vissza fojta aminek nem örülök de ekkor nyílt ki a szíve második kapuja úgymond.
-Szia - m
-Szia
-Mondhatok valamit. Pontosabban inkább kérdezhetek valamit? De ez titok.
-Persze nálam biztoságban van.
-Kérdezted miért nem beszélek sok emberel és vagyok ennyire zárkózott.
-Igen
-Hát most elmondom muszáj mert ha nem megbolondulok.
-Mond hallgatom
-Rendben. Régebben volt valaki nem megyek bele. Akiben feltétel nélkül megbíztam. Tüzbe tettem volna érte a kezem és több volt felőlem mint barátság. De kegyetlenül elárult. Elutazot úgy hogy el sem köszönt. Felveétek egy elit suliba. Ekkor még megbíztam benne. Tartottam vele a kapcsolatot. De egy nap azt mondta hogy én nem jelentek neki semmit és hogy hajam békén. Ezután minden titkom kifecsegte. Gyülöltem magam őt mindenkit. Öszetört akkor úgy tünt végleg. De te rávilágitotál arra hogy ez nem így van. Ezért nem akartam hogy elmenj. De a múlt az a múlt. Fátylat rá. Égyszoval köszönöm. Azért kellett kiirnom magamból mert még most is fáj. - amikor elolvastam bekönyeztem. Nem csoda hogy zárkózott.
-Velem sosem lesz ijen most is csak hülye voltam. Anyira sajnálom. Bármit elmondhatsz.
-Tudom és köszönöm. 😍Majd még fél órát irogatunk nagyon sajnálom de ő jobban érzi magát így fogjuk rá az álmom nyugodtan telt
Ez lett volna a kövi rész. Fontos Bell nem heteroszexuális sem biszexualitás de ez majd kiderül később. Helyes írási hibákért bocsi ❤️🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya