Mikor a vonat megalt a varósban összeszorult a torkom és a gyomrom egyaránt. Anya élvezte mert ő elöte itt élt de én kicsit sem ijen környezethez voltam szokva. Mindegy majd mekszokom. Legyintetem egyet amit anyum nem tudot hová tenni de nem különösebben érdekelte miért is érdekelné. Nem az ő lelke tört darabokra. Na igen anyával olyan átlagos de attól függetlenül jó kapcsolatot apolok igaz nem igazán lát be az életembe. De egy szinten még is. De egyébként imádom őt és ő is engem.
Taxiba ültünk és elérkeztünk egy kedvesnek tűnő lakoépulethez ami ezután az othom lesz szuper. A gondolatamibol anya rangatot vissza.
-Na hogy tetszik?
-Szuper - löjetek fejbe. Mi van? Emiatt hagytam ott az edzöm? Komolyan??
Na hadjuk nagy bölcsesség az hogy a zene mankó, segítség támasz. Egyébként a lakás eskü szép tágas és világos na ez jó. Mivel a nyári szünet 2 héten belül kedd van igy a suli hanyagolt téma. Gondoltam megnézem a szobám ami kérésemnek megfelelően kék színű volt szuper pont elég nagy. Leültem elövetem a laptopom és legalább öször veginéztem a givent. És mind az öt alkalommal sírtam a 9 és 10-ik részén majd kimentem megvacsoraztam, lefürötem, fogatmostam és megprobálam aludni de nem sikerült így telefonon segítségével megterveztem a következő napot. Ami az volt hogy sori de aztán eszembe jutott a korcsolya és végül ara jutottam hogy holnap beiratatom magam anyával legalább eletereli a figyelmemet és ezel a gondolattal a fejemben aludtam el.
Na hát ez az utolsó rész amit úgymond vázlatbol írok. A következő rész még ma kint lesz és mint írtam az elején az én fejemben megszületet képet írom le kezdve azal hogy egy osztájt vagy ahhoz hasonlót tanít az edző. És persze őt külön. Helyesírási hibák miatt bocsi
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya