22. Fejezet. Karácsony. 2

41 3 0
                                    

Eltelt az a két hét is elég gyorsan. Bell viselkedése nem változott. Miért is változna? Na mindegy gondoltam megmutatom a ruha tervet

 Miért is változna? Na mindegy gondoltam megmutatom a ruha tervet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hát nem szép. Szerintem igen. Na de mint mondtam eltelt a két hét.  A bemutató napján is Bell keltet bár nem is tudom minek mert nem megyek vele mostanában. Igazából csak vele nem mert a többiek megvárnak de ő minden nap Lékoptat. De a mai nap különlegesnek ígérkezett. Már a telefon felvétele elöt megéresztem.
-Jó reggelt - Köszöntem sirasal a torkomon. Hisz megint elküld mint mindig.
-Neked is. Ma bemutatók valakit aki miatt úgymond hanyagoltalak titeket.
-Ok te tudod ott találkozunk
És elköszönés nélkül lettem. Vajon kit mutat be. Lehet hogy..... Nem az nem lehet. De ennek ellenére a könnyeim fojtak. Elkészültem és elindultam. A lányok megvárnak de Bellnek még csak a nyomát sem látuk. Elindultunk  az edző ma beszélni akart velünk így bent volt az öltöben. És ketdödöt.
-Na lányok be akarom nektek mutatni
Alexet akivel inmar 2 hónapja hogy együtt vagyunk. És ma gondoltuk hogy bejelentjük.
Az edző egyből rám nézett én itt hula fehér létem. És megtört a szívem. Csendben de kisurantam a pájára. Persze a gratulácio után. Amihez sok lelki erőm nem volt de nem eshetem ősze. Az edző már ott várt.
-Meli jól vagy?
-Őn szerint?
-Nem.
-Eltalalta nem. Szinte biztos voltam benne. Semmi eséjem. Miért is reménykedtem. Hülye vagyok.
-Nem vagy az a szív ura nem lehetsz.
-De attól függetlenül felépek.
-Biztos?
-Aha
És már jöttek is a többiek elprobaltuk és jól ment majd a szokásos helyemre bújtam hogy legalább nézhesem igen ez most lehet furán hangzik de én is az vagyok. Majd a csajok is megjelentek és a verseny kezdődt anya is ott volt. Szurkolt meg minden. A bállra már nem jött. Bár én sem mentem volna. A báll egész addig jól ment amíg meg nem jelent Alex. És ha nem lenne még így is porig rombolva a lelki világom Bell konkrétan kijelentete hogy ő nem meleg és soha senki kedvéért nem lesz az. Na itt mondtam azt hogy elég és a legközelebbi olyan időpontban amikor Bell elhagyott minket én leléptem. Az edző a kapuban állt így megállított.
-Meli mi történt?
-Bell kijelentete hogy nem meleg és hogy senki kedvéért nem lesz az.
-Jó menj.
-Köszönöm.
Hazamentem nem szóltam csak egy. Szia alszok. Mondtatot és felrohantam a szobámba és igen állomba sírtam magam. Nagyon fájt. Az hogy van valakije az hogy eséjem sem lehetett és az hogy senki kedvéért nem lesz meleg. Nem gond csak valaki úgy szeretné ahogy van és nem máshogy. És itt nyomot el a kín keserves álom. Nem akarom ezt.

Bell szemszögéből
Na szó, én is a két hónappal kezdem. Azután nap amikor Melivel haza jöttem nem, még az nap este öszejötem a srácal Alex al. Minden rendben ment de nem szóltam senkinek. A telomon logtam irogatunk. Nagyon jofej. A barátaim emiatt egy kicsit hanyagolva lettek amit sajnálok. De föleg Melit mert őt hanyagoltam a legjobban mostanában, bent sem maradtam. És nem jöhetett velem. Nagyon bántott de ez van a szerelem bódító és bolonditó. A karácsonyi bemutató napján mutatom be a koris barátaimnak.

Ma van a napja hogy bemutatóm. És én enek örülök. Ma sem mentem a lányokkal mert vele mentem. Amikor beértünk még nem voltak ott Meliek így mondtam hogy várjon kint. Amint megjötek bemutatam. Mindenki örült neki de Melin éreztem valamit nem tudom teljesen megfogalmazni de nagyon fura volt. Mindha nem igazán örülne. Na ez hülyeség miért ne örülne. Bár azt be kell valljam hogy ugyan nagyon jól érzem magam a kapcsolatban valami nem stimmel. Valami furcsa. Megmagyarázhatatlan de nem a legjobb. Lement a kori bemutató jó volt. Meli hozta a formáját nagyon jó volt. De szomorú
tényleg. Nem tudom miért de nagyon időm sem volt megkérdezni. Majd a bálon gondoltam. Én kis naivan. A ballon az egyik barátnőm kérdezett egy furát. Meli is ott volt.
-Bell te amúgy nem meleg vagy? Mármint nem mondtad de még sosem volt barátod
-Nem. Mikre gondolsz nem vagyok meleg és senki kedvéért nem leszek az.
-Ok.
Ezután elkeveredtunk egymástol én hoztam italt ők pedig várták rám. Legalábbis 2 igen. Meli elment.
-Sziasztok.. Hol van Meli?
-Elment
-Azt mondta nem érzi jól magát. És hogy jó bulizást kíván. És gratulál nektek.
-O ok szerintem felhivom hogy mi a baj.
-Ok te tudod.
Ki mentünk ahol hallani is valamit és felhivtam. De kinyomta. Újra hívtam újra. Így hát a lányok unszolasara hagytam.

Meli szemszögből

Nem tudom már mióta sírtam de egy Csepeet sem lankadt. Az álom hamar kiszalt a szememből. Csak úgy húsz percet ha aludtam. Nem akarom hogy másé legyen. Amikor hívott Bell kinyomtam mégegyszer és még egyszer kinyomtam. Nem akarok velle beszélni. Most csak arra van szükségem hogy egyedül békében sirhasak. Így valahogy nagy nehezen húsz percnél többre  is elnyomott az álom.

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now