Hát a szülinap óta éltelt egy jó pár hónap igazából Májusról hát ő Júniusra ugrunk igen Június a pride hónap és az apák napja. Hát ez egy nagyon jó sztori lesz jó szórakozást. Eddig az történt hogy edzettem meg Bellel voltam. Igazából nem tudom kitalálni hogy melyik nemhez vonatkozódik. Lehetetlen ennél a csajnál egyébként meg szerintem hetero. O Istenem mijen hervadsztó vagyok. Tehát edzettem tanultam és Bellel voltam amegyit csak tudtam. Hogy miért edzek igazából azért mert ki akarok törni az apám rosz árnyékábol. Aki sosem volt és lesz mellettem igazából nekem az is elég ha legalább egy versenyt aranyal a nyakamban nyerhetek meg. És jöhetek le a jégről Bell is gyakorol és nagyon ügyes. Szerintem eséje lehet nyerni. Na meg ugye a motiváció is megvan neki is a győzelem de nekem még van egy Bell hát ki más. És én érte nyerek ha esetleg nem nyer ott leszek ha igen velle együtt örülök és nálam hangosabban nem fog senki sem tapsolni neki. Tehát mint mondtam Jó szórakozást.
Június.1. 9:30
Mikor felketem akkor láttam a dátumot megmondom öszintén fellélegeztem hiszen pride hónap. És ez az a hónap amiben elfogadnak engem is igen fogjuk rá elfogadtam hogy a lányokhoz vonatkozódóm és már csak néha sírok legalábbis miatta . Mármint még mindig bánt ha nagyon leszoják a melegeket de már nem annyira. Felketem és este beállítottam a happy pride month song (ha így bírod megtalalod de belinkeltem fentre 😉) így egy kis lelki erőt adva a naphoz háromszor meghalgatam és még mindig jó. Hála ég anya nem halott így kicsuszott az a mondat a számon hogy. - Igen meleg vagyok nem lennék soha más - És ez a mondat igaz, ne akarjatok mások lenni mint amik vagytok. Lementem és elvégeztem a reggeli rutinom majd lementem. Persze kicsatantam az örömtől és elmentem Bellért miért imádom a nevét, igen nagyon jó kedvem van legalább egy nap legyek lányos ha csak magamban is. Tehát odaértem és hát a szokásosnál is gyönyörűbb volt. Mondjuk nincs olyan hogy ő nem gyönyörű de ma még talán szeb volt.
-Szia - B
-Jó reggelt. Lehet fura lesz de nagyon jól nézel ki.
-O hát köszönöm.
-Nincs mit. Mehetünk?
-Igen.
-Ahh alig vártam már ezt a hónapot.
-Tényleg és miért?
-Tudod mint az anime ízlésem is mutatja nagy támogatoja vagyok ha ugyan olyan nagyon drasztikusan nem is de támogatom az lgbtq társadalat. És ez a pride month.
-O értem hát ezért nem kérdeztél amikor Aitoék összejötek.
-Igen.
-Értem hát akkor boldog Pride Monteot.
Ez tőle hallani a megtestesült állom pont tőle.
-Köszönöm.
Beértünk és az edző pont jókor pont jót elven kelt ma fel szóval szokásos öltözés és ehez hasonló után bementem És hát igazából azt kell mondjam cseberből vödörbe vagy kutyából nem lesz szalonna. Mert amennyire jól indult anyira rossz lett hogy miért hát mutatom.
Tehát bementünk és úgy kezdődött minden ahogy eddig majd egyszer csak.
-Na szóval egy őtt nagyon max hat percet szeretnék elszakadni a koritól és meghalgatni egy három perces zenét veletek. - Ekkor hallatszott fel a happy pride month zene. És hát alig észrevehetően de egyenesen a szemembe nézett. Anyira hálás vagyok neki. Majd miután lejárt akkor - Na gyerekek ezt a zenét a Pride Monte alkalmából halgatuk meg és fel szeretném arra hívni a figyelmet hogy vigyázzatok a trend szavakkal mert a legtöbb bántó. Ebben a hónapban van pride month és a pride úgyhogy szerintem legalább ebben a hónapban ne használjunk a trend szavakat. Visszatérve a korcsolyához június harmadik vasárnapján nem lesz jó megünepelni az apák napját ezért átteszük jövő hét szerdára. Elő fogunk aludni egy olyasmi előadást mint karácsonykor- én lefagytam nekem sajnos vagy nem sajnos nincs kinek előadás tartani. Ezt meg kell beszélnem az edzővel. Ők nyugodtan de ha itt lesz akkor a suliban is. Na basszus megszivtam. Mindegy de ezt nem mondom el Bellnek nehogy miattam ne élveze tudtommal meg van mind két szülöje és nagyija is. Akivel már összefutottam amikor mentem elébe és nagyon bírom fiatalos és ravasz. Úgyhogy folytatuk, igazából én világ életemben azt tanultam hogy akkor is korcsolyáz ha nem érzed jól magad de ezt sosem tartotam be. Szóval nem leszek benne a programban. Amikor az órának vége lett Bellel egymás mellett jöttünk igazából nem igen válunk ell egymás mellől. Mert védem mint ha az életem múlna rajta és légyegeben az múlik. Imádom.-Figyi Bell beszélnem kell az edzővel négyszemközt ha nem gond kint találkozunk.
-Nem gond de baj van? Aggódom érted mintha bujkálna benned vallami ugye tudod hogy elmondhatod .
-Tudom hogy elmodhatom nem azt mondom hogy nem de még nem tudom hogy kezdjek belle de ígérem megtudod.
-Szóval valami van.
-Igen több dolog is de majd idővel kiderül a szavamat adom.
-Rendben akkor majd találkozunk.
A szívem szakad meg hogy ott kell hagynom és hogy aggódik értem de sajnos nem oktalanul igen közel vagyok az összeomláshoz nagyon közel. Beértem oda ahol az edző van az irodába és ketdödöt
-Edző szeretnék magával beszélni-Rendben mond
-Lehet kellemetlen lesz nekem biztos de nem hiszem hogy tudom hozni a formám az apák napi előadáson és ezért nem szeretnék részt venni rajta.
-Miért ne tudnád? - Hírtelen elsapadtam.
-Mert nincs kinek bemutatni ugyanis 1 és fél éves lehettem amikor egy megcsalás miatt elhagyott az apám . Szóval nincs kinek bemutatni.
-O én ezt..
-Tudom nem kell de erről főleg Bell ne tuddjon legalább ő élveze legalább neki legyen jó ha én már othon sírok.
-Értem sajnálom hogy nincs kinek előadást tartanod de nyilván nem kényszerítelek arra amit nem szeretnél.
-Köszönöm.Kimentem és azonnal kiszurtam húzta a kesztyűjet ami fekete gyapjú kesztyű a teste minden izma feszült volt szeme gondolatot árasztott. Igazából az hogy ittvan csak fizikai de gondolatban tejesen máshol van néha úgy bellelátnék a fejébe Jézusom kíváncsi vagyok mi jár e gyönyörűség fejében mert néha belle látok néha viszont lehetetlen. Amúgy még mindig elbüvől a szeme amit először meglátam, még mindig. Persze észrevette hogy nézem és elmosolyodot.
Na meg a mosolya soha nem bánthatjak ezt megigérem. Amint én is fel húztam a kesztyűt kimentűnk és elkeztűnk korizni amit semmiért nem adnék oda.Jön a következő rész még három napon belül csak már így is több mint ezer szó. Jó olvasást. Helyes írási hibákért bocsi 🥺🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya