Hát áltugrodtam négy napot mivel nem volt mit mesélni. Minden nap verseny ma viszont vége az elődöntőnek és most derült ki, hogy lesz egy hét szünet a döntök között. Nincs értelme haza meni így maradunk a hotelben lazitunk. De ma még van egy szabadprogram bemutató. Éppen az előttünk lévő korizik. Mi pedig öszebujva várjuk a végét. Az edző az aki a legjobban shipel minket. Hát ki más lenne. Aito ék még nem tudják hogy mi együtt vagyunk de nem is fogják ameddig haza nem érünk. Tehát az utolsó verseny nap az elődöntőben. És vége a szabad programjának. Most jön az én szerelmem. Ki korizik és elkezdi gyönyörű kecses és ügyes. Tökéletes és ez mind csak az enyém és az enyém na meg az enyém. De hogy lehetett olyan mázlim hogy az enyém. Közben vége lett
a szabadprogramnak a tapsvihar mindent elárult. Eszméletlen jó volt látni. Ügyes és elbüvölő. Lejött a jegről és amikor már nem figyeltek a kamerák az ölembe ugrott. Mivel lesz egy őtt perc szünet. Na ezt nem hagynám ki. Azt ahogy a nyakamba ugrik. Anyira, eltoltam hogy mélyen a szemébe tudjak nézni.
—Mi az? - Kérdezte mosolyogva.
—Olyan csodálatos vagy hogy meg sem érdemelek. - Ebben a mondatban minden benne volt amit az elmúlt majdnem hat hónap alatt, végig boncoltam magamban - És pont ezért nem lehetek elég hálás érted.Erre a mondatra mindenki lefagyot. De főleg Bell amit nem értek miért. Hisz nekem ő egy valóságos kincs és maga a színtiszta boldogság. Az edzőt értem hisz nincs épp szerencséje a szerelem terén. Ezután még jobban a nyakamba bújt. Istenem imádom ezt a lányt.
—Annyira de annyira szeretlek Meli.
—Én is téged. Soha nem engedlek el téged.
—Remélem is.
Következő :Lole Melinda.—Te jösz.-Bell
—Kívánj szerencsét.
—Sok sikert. Tudom hogy sikerülni fog.
Elindultam a jégre és nekikeztem a szabad programnak. Elkeztem és csak az a pillanat járt a fejemben amit Bellel átéltem az előbb. És ez adott akkor akkora lendületet és szenvedélyt hogy bár nem láttam magam de éreztem hogy jó lesz. Utána taps taps és taps. Majd lementem a jegről. Ilyenkor még figyeltek a kamerák majd amikor már máson volt a figyelem. Megkönnyebbülten öleltem meg Bellt.
—Vége ez volt az utolsó az elődöntőben.
—Igen így van én, félek.
—Nincs mitől. Hisz ha nem nyerünk akkor nem gond megyünk újra.
—De mi van ha csak te vagy ha csak én nyerek?
—Megmondom én neked ha kibukok és te nyersz szépen mész tovább és én minden alkalommal ott várlak majd a korlát mellet...
—És ez fordítva is.
—A a nem. Ha te buksz ki én kiszállok - It az edzőnek eset le a legjobban az álla mondjuk Bellnek is elégé. - Én nem vagyok hajlandó nélküled versenyezni és nem is tudok. Szóval ha buksz akkor bukunuk mind a ketten.
—De miért? Neked is fontos a verseny te is szeretnél győzni. Miért adnád fel? - Megérintettem az arcát.
—Azért mert téged , igen téged mindennél és mindenkinél jobban szeretlek. És ezen sem győzelem sem bukás nem változtat. Ezért adom fel ha neked nem sikerül.Megcsokoltam ezzel is nyomatékot adva annak amit mondtam. Az edző látva hogy nem jut szóhoz elment. Azonnal viszacsókolt egy heves és privát Csók csata után elváltunk.
—Nem hiszlek el Meli.
—Sebaj még lesz időd rá - mondtam majd megpusziltam a homlokát.
—Abban biztos lehetsz..Eredmény hirdetés :
Harmadikhelyezett :Hódí Betti .Magyarorszag. 135 pont
Második helyen végzett :Kékesi Bella :Rómániából 146 pont
Első helyen végzett.:Lole Melinda szintén Rómániából 155 pont.Mikor meghalotuk azt hittük ott esünk össze. Rögtön megöleltem de ez a kamerába baráti ölelésnek volt feltüntetve. De attól még a fülébe súgtam.
—Szerintem a zsűri nem tud dönteni te kellene legyél az első mert sokkal jobb vagy nálam de sebaj majd máskor. -Erre kikerekedet a szeme. De visza súgta.
—Ez nem így van. Jobb vagy nálam de igatad van majd máskor.
—Büszke vagyok rád. Csodálatos voltál.
—Te szint úgy.
És ebből nem vettek észre semmit. Na mindegy nékünk ez jó hír. Aztán még most jön a fekete leves a bankett o de jó.Elkészültűnk majd jött a szokásos báj csevej: hogy vagy? Puszi puszi. Mi történt? Stb stb. Tudjátok, de volt tánc is amikor előtte kimentünk vécére akkor mondot Bell valami nagyon érdekeset miszerint. Ő nem akar táncolni csak ha velem táncolhat de velem meg nem szabad. Ez adott nekem egy jó ötletett. Megkérdezem mijen zenne lesz és teloról átkütem a laptopomra. Ha velem akar keringőzni hát velem keringőzik. Mielőtt elkezdödőt volna odamentem hozzá.
—Szia Meli.
—Szia. Bízz bennem és köves.
—Baj van?
—Nem csak kitaláltam valamit. Gyere ígérem nem lesz baj.
—Ok.
Elindultunk és egészen a szobáig mentűnk nem mesze amint beértünk elengetem a kezét. Nem volt villany csak a holdfegy az ablakon keresztül. Beinditotam a zenét odaléptem hozzá és lágyan táncba hívtam. Elkeztűnk keringőzni a szoba közepén csak mi ketten. Abszurd? Igen. Csodálatos és gyönyörű volt? A legjobb. A vége fele már csak egymást átkarolva ingadoztunk. Bell a fejét a vállamra hajtotta.
—Ez volt az az ötlet?
—Igen. Velem szeretél volna táncolni velem táncoltál. Valóra váltottam.
—Köszönöm.
Még keringtűnk és aztán öszebujva elaludtunk.Helyes írási hibákért bocsi.🏳️🌈🥺❤️ Gyerekek van egy jó hírem ha kibirok még két hetet akkor remélhetőleg sok rész fog jönni nem esküszöm meg mivel az április kicsit sűrű lesz de remélem, nagyon sajnálom a kevés részt. Csak nagy dolog történt az életemben. Addig is kitartás mindenkinek 🥺🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya