Másnap reggel amikor felketem Bell egy homlok puszival köszöntött.
—Jó reggelt Szerelmem.
—Mikor keltél fel?
—Egy őtt perce talán...
—Valami baj van? Hmm
—Hát igenis meg nem is.
—Ok ezt most úgy hogy én is megértsem. Kérlek - Magamhoz huztam és megöleltem.
—Nem tudom hogy tetszeni fog e az ajándékom. Mert te biztos jobbat találtál ki de én büszke vagyok rá.
—De beutus vagy persze hogy tetszeni fog. Hisz tőled van. Gyere ide. Semmi semmi baj.
—Biztos?
—Igen biztos most pedig gyere aludjunk még mert hajnali 5 óra. Gyere baba itt vagyok.
—Szeretleeek
—Én is.Na hát kB így volt az hogy mi 5 kor felkeltűnk aludtunk is tovább ne aggódj egész egyig. Akkor igy kipatantak a szemeink, hogy hoppá kicsit elaludtunk. Az én Babám az elmaradhatatlan reggeli csók után már pattant is ki az ágyból én pedig utána szóltam.
—Baba sok van még hatig.
—Tudom de én még valamit el kell készítsek. Mert ha tegnap csinálom nem lett volna olyan jó. De várj még túl korán van hozzá. Oppá akkor igazad van.
—Egyelek meg de édes vagy. Mit szólsz hozzá ha lemegyűnk enni valamit. - Látam az arcán valami csalódottság felét - Vagy mégse tudod mit fürödjünk le. Hmm
—Huu jó fürödjünk le.Kiszáltam az ágyból odasétáltam hozzá és megpusziltam a homlokát. Majd elmentűnk zuhanyozni először ő aztán én. Felöltöztűnk majd mindketten elkeztűnk készülődni. Nekem nagyon nem volt mit, kicsit bűntudatom volt de ezt hamar legyőztem én sétáltam a folyosókon végiggondoltam, hogy megyire fontos nekem. És hogy mennyi minden történt ez allat a röpke fél év alatt. Mennyit sírtunk, nevetűnk, hülyültűnk, és ennek felét még csak nem is meséltem. Anyira tündér egy lány és úgy szeretem s bár ezt talán már unalmas máshogy nem tudom leirni, hogy szeretem egyszerűen minden megvan, minden. És ha nem ismerem meg?Ha nem tűnik fel? Ha nem szemezűnk? Ha nem jön oda? Ha nem adom meg a Facebookom? Akkor mi lenne? Velem? Velle? Vajon valahogy egymásra találnánk? Vagy nem? Megannyi kérdés de a válasz úgy sem releváns hiszen úgy történt legyen akármilyen szörnyű vagy jó is. De ahogy kellet történnie és ez így van rendjén a többi le van szarva. Higgyetek nekem nem érni meg leakadni senki véleményén sem nincs minek egyszerűen.
A nyakláncot a kezembe véve vártam Bellt. Ő jött is egy nagy tálcával le tette elém és bezárta az ajtót odajőt hozzám és az ablak felüli részre engedtem. Ő kezte.
—Hát itt az egyik ajándékom.
—Szóval ez az amelyiket ma csináltad.
—Igen és hát a másik az nem tudom mennyire tetszik de tessék.
A kezembe nyomta a telefonját egy videóval. Elinditotam vegignéztem és hát bekönyeztem rajta ez sokkal többet ér mint a szülinapi videók. Könnyes szemmel néztem fel rá. Láttam az arcán a kétségbeesést. Szipogva mint egy kis gyerek montam
—Köszönöm szépen csodás vagy.
Megőlelt én ott szipogtam meghatotságomban majd mikor lenyugodtam akkor egy csók után következztem én.
—Na hát kezdem a kisebbel - és elövetem egy gyürűs dobozt azt a meglepetséget láttad volna. - Nyisd ki.... Nyugi nem gyürű van benne. - Átvette és én kinyitotam a kezében kikerekedet a szeme. - Hát valami nem tömeget akartam de ami számunkra különleges. Feltehethetem a nyakadba?
—Igen persze. - Megfogtam és feltetem a nyakláncot pont jó volt ő pedig az én nyakamba akasztotta és ha már ott volt meg is ölelt. - Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
- Életem anyira meghatodott pataként folyt a könnye. A rózsát letetem magunk mellé és magamhoz szorítottam. Látszott rajta hogy nem szomorú örömében sír. Magamhoz huztam és lassan megnyugodott. Majd mikor már megtudott szólalni akkor elkezte megköszöngetni.
—Köszönöm, köszönöm, köszönöm köszönöm, köszönöm
—Hé - fogtam meg az arcán- nem kell én szívesen vettem meg, mert tudom hogy örömet okoz neked nincs szükség rá hogy ennyiszer megköszőnd.—Olyan szuper ajándék ez a nyaklánc ami mindig velem
—A te ajándékod viszont személyesen nekem szól. Hmm tudod hogy szeretek enni föleg veled és a videó valami csoda. Szóval Boldog fél éves évfordulot Bell.
—Boldog fél éves évfordulot Meli.
—És ez az Fél év nem lehetne szebb. Köszönöm hogy vagy nekem.Ezután jól el voltunk ettűnk, nosztalgiáztunk, nevetűnk és este nyugodtan hajtottuk álomra a fejünk immár közös nyakláncal és már fél év társaságában.
Helyesírási hibákért bocsi ❤️🏳️🌈🥺
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya