26.Meli! Ne 2.

38 4 0
                                    

Bell szemszögéből :
Amióta Meli elintézte alexet fogjuk rá nyugodt volt az élet egész a támadásig. De ne ugorjunk enyire előre. Azóta a nap óta kicsit biztosabban éreztem magam.Meli velem volt és ő védelmező típús. És ez olyan. Hát hogy is fogalmazam meg? Biztonságot nyújt és nyugalmat sugároz. Aznap este realizalodot bennem Meli lány. Na jó bevalom nem zavar. Sőt egy szinten mindig is sejtettem hogy valami itt van. Nem nagyon barátkozóm fiúkkal. Nem is tetszet soha senki. Alex is inkább erőltetettés volt. És amikor az osztályban a fiú "ideálokrol" beszéltek akkor én mindig kitalatam valamit. De egy ilyen handa bandát. Sosem tudtam igazán miről is van szó. Elenetétben  a tökéletes lányt akár fejből is leirtam. Most így belegonolva ez a lány egy okos, sportos, érzékeny de akaratos, ha kell vissza szól, tág látókörű ember akinek mániája a kori, a töri, az anime meg a könyv olvasás írás. Ez összefoglalva Meli hát nem nagyszerű. Idáig eljutottam de még gondolkodom rajta. Hogy biztos? Hogy mondjam el? Meleg e? A fő kérdés. Aztán jött a támadás akkor ott azt hittem vége. És a következő percben már Meli ölelésében sírtam ő pedig nyugtatott. Ekkor éreztem először ölelése igazi melegét. És valami eszméletlen volt. Majd visszatértünk mára. Február 5-ke van. És ma együtt edzek Melivel. Nagyon izgulok na nem az edzőtől hanem hogy Meli mit szól. Elindultunk odaértünk korizunk. A végén megkérdezem Melit is.
-Meli szerinted jó volt?
-Sosem láttam jobbat.
Ezután Meli jött az erosal. Gondolom magyarázni nem kell. (Eros erotikus szerelem). Én is láttam már néhányat gyönyörűt de nekem mindenkié túl nyers és erőltetett. De Melié nem
Ugyan nem tudtam teljesen objektíven(külső szemel/érzelem mentesen nézni valamit) nézni. De ez szenvedettélyes és tüzes volt. És kecses minden ami lehet egy koreo. Aztán jött az ami bár ne jött volna. Elrontott egy ugrást és a fejét a korlatba verte. Az edző a mentőt hívta én rohantam oda hozzá.
-Meli, Meli. Kérlek kej fell ne handj itt.
-Uh Uh.
-Meli. Hála égnek.
-Nincs magánál de nem halt meg. A többi már a mentők dolga. - Edző.
-Rendben. Ameddig jönnek nem mozdulok melőle.
-Nem is kérném - Edző
Adig ameddig lehetett mellette voltam a kórházba már nem mentem vele. Ahogy a mentő elment a kezemre pillantottam. Csupa vér volt. Az edző ölelésében engdetem szabaddá könnyeim. Úgy érzem ez az én hibám ezt ki kelet adnom magamból.
-Úgy érzem az én hibám.
-Dehogy a te hibád. Te menteted meg.
-Hogy érted ?
-Ha nem állítod el a vérzést meghal.
-Köszönöm.
Aznap már hazamentem és nem jött álom a szememre
Csak őt ne veszítsem el.

Na ez egy kicsit durva rész. És sírós de attól függetlenül kapcsolat megeröditő rész. Helyes írási hibákért bocsi 🏳️‍🌈❤️

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now