Ok kicsit sem ugrotam az időben. Majdnem 2 honapot röviden elmesélem. Tehát amiután haza értem azután nap Bell nagyon boldog volt. Erre még mindig nem deritetem fényt. Fojtatuk a korizást és az edző egyszer megemlitette órán hogy mijen jó vagyok. Persze ez még nagyobb ellenszenvet váltót ki. Aztán bejelentette hogy karácsonyi korcsolya bemutatót csinálunk. Szóval ere készültünk. Bell egyre többet titkolozik és a telefonján lóg. Első gondolatom az volt hogy van valakije és ebbe a szívem szakad belle. Szerencsére Bibor elhesegete ezt a gondolatot. És már aggódom érte hogy valami rosszba keveredett. Most mindjárt itt van a karácsony és idézem "A bemutató után lesz egy báll hogy belekostolyatok a verseny utáni bálok élményébe." Mondjuk nem is nagyon nézték jó szemmel. Tudjátok az arany szabaj" Szemet szemért fogat fogért "na ez itt is él. Hogy az őszintét megvajam féltem Bellt. Ezért is konzultáltam az edzővel agodalmaim kapcsán. És egyet értet nagyon kell rá vigyázni nehogy összeomojon mert nem egy ember fásult és bolondult belle a hijenak csatájaba. Na a Lány korcsolyások bemutatva. Új jelmezeket csináltatott amik nagyon tetszenek mi terveztük meg. Helyesbítek én. Na mindegy. A japán fiúnak közben megtetszet valaki Aito nak igen ez a neve Aito-kun. Ez megszokott név japánban. Nekünk fura de neki egy cseppet sem de csak úgy szolitom hogy mafuju mert egy per egy ugyan olyan a viselkedése. Na mindegy maradjunk az Aito-kun nal. Egyébként úgy látszik minden jóra fordul. (Na persze 😒🙄) most van az hogy két hét van karácsonyig és persze lázban égek. Imádom a karácsonyt. Bell mint mondtam nem úgy érez irántam. De azt sem mondtam el hogy én mit érzek. Amikor csak megérint úgy érzem fel gyuladok és megfuladok egyszere. Nem tudom mit tegyek és még mindig jönnek rám sírás rohamok. Na de vissza a jelenbe. Ma is Bell hívására kelltem mint minden reggel.
-Jó reggelt.
-Jó reggelt. Ma is mehetek veletek?
-Na nem. Mert.... Majd..... Hadjuk.
-Ok akkor találkozunk a kori páján. Figyelj van valami baj?
-Nem dehogy.
-Rendben viszlát.
-Szia.
Igen nagyon megijedtem. Biztos megint megbántotam. Mivel hamarabb keltet anyira nem kellett sietnem . Így hát utat engedtem folyó ként áradó könyeimnek. Ok bevalom nélküle úgy sírok mint egy csecsemő. De ösze kell szedni magam. Lementem elkészültem és indultam már nem láttam öket mikor elindultam mikor beértem igeretehez híven ott volt. Köszöntem és enyi. Én huzodtam tőle kíváncsi voltam mi lesz a reakciója. És hát a nagy büdös semmi. Mintha észre sem vené. Úgy tudtam hogy heteró. Az elmúlt időben nem marad benn. Csak a külön órákra jár be. És nem annyira van a barátaira ideje. Nem tudom miért. Mindegy ma nekem van külön edzésem és tanácsot fogok kérni az edzőtől nincs kihez máshoz forduljak. Bíbor tanácsa nem vált be. Lement az edzés mindenki jó volt. És tovább is huzodtam töle. Amúgy még barátok vagyunk és még mindig ugyan úgy érzek de én sem vagyok egy végtelenségig feszithető húr. Egyszer beleunok abba hogy nincs eséjem. Na tehát vissza a jelenbe elkezdodot az óra most ép az eroszt probalgatom (Erotikus korcsolya avagy szekszualis szerelem). De nem sikerül nem is hittem hogy fog hisz meg kell találni az eroszod. Akihez úgy is vonzódsz. Igazából még én magam sem értem igazán. A mi a legnehezebb az az hogy reál eroszt a leges leg nehezebb megtalálni. És a leges leg gyönyörűbb. Olyan világ szép erosszok vannak mint pl. yuri- é. És a példaképemé. Annyira szeretném én is megtalalni de ha jól tipelem nekem Bell az és ő nem az enyém. De ha törik ha szakad megtalalom. Amikor volt a szünet akkor kértem a tanácsot. Igazából ő kezte én meg fojtatam.
-Meli
-Igen.
-Ma hogy hogy nem Bellel jöttél?
-Igazából lekoptatott. Azt mondta hogy hadjuk meg se mondta az okát. És ma huzodtam töle mindha észre sem vette volna. - Mondtam el keseredve
-O és mit vétel rajta észre? Változott valami?
-Hát állandóan a telefonjan lóg velünk nem is foglalkozik. És mindha nem tul sok kedve lenne ahhoz hogy egy légtérben legyen velem. Szerintem nincs eséjem.
-Ne csüggedj még lehet.
-Köszönöm de nem hiszem hogy lenne.
-Ok te tudod. Szerinted mi miatt van ez?
-Először arra gondoltam hogy van valakije de erre nem láttok sok esélyt. A második hogy rossz ügybe keveredett de erre sem. Én meg már nem tudom mit csináljak. Nem vagyok egy végtelenségig feszithető húr. Ha érti mire gondolok. Mostanában nem is marad bent.
-Nyugi Meli még van kettő héten karácsonyig ha van valakije akkor akor fogja bemutatni.
-Igaz.
És fojtatuk tovább a gyakorlást.
...........Na vajon mi lesz a vége? Szerencséje lesz Melinek? Ha figyelmesen elolvastad megtudod. Ha a hijenak kifejezés bántó bocsi 🥺🏳️🌈❤️😍
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya