Eltelt egy kis idő a keresztelő óta egész pontosan annyi hogy holnap szeptember 10 azaz mindjárt itt a suli mivel Romániában 14 én kezdődik. Hazugság lenne azt mondani hogy nem izgulok. Hála égnek Bell is oda jár ahova én megyek legalább a napunk nagyrészét együtt töltötjük majd aminek örülök. Annyira jó vele lenni és mikor nincs mellettem rettenetesen hiányzik. Nem lehetek meleg. Akkor nekem lötek mert a növérem az ördög teremtményének tartja a melegeket anya sem szivleli öket bátyámat nem tudom. Mint minden reggel Bell keltet beszélgettünk és elkeztem készülni mint minden reggel. Lementem de lacot rajtam egy halvány félelem. Amire Bell rá is kérdezett.
-Meli jól vagy?
-Igen. Mármint...
-Izgulosz?
-Igen nagyon.
-Nem kell nagyon jó a suli
-Elhiszem de..... Hagyjuk rossz emlékek.
-Enyire szekáltak?
-Szekáltak? Az kevés szó ere akkor úgy éreztem hogy kinoznak.
-O szegénykém itt nem lesz ilyen hid el
-Elhiszem14 reggel 6:30
Amikor felébretem a hasam görcsbe rándult. Suli, ma nem mehetek belell mert anyával még papírokat kell rendezni. Amikor kikecmerektem az ágyból kinytotam a telefonom és tetszet amit láttam Belltől egy üzenetet
-Minden rendben lesz. Hid el tudom 🥰😉🥰
Ok bellre az életem is rá bíznám elkészültem gondolom nem kell ecsettelni ma csak egy füzetett kellet vinni mert ma volt az évnyitó (arra sem volt szükség) és elindultunk. A suli előtt találkoztunk belell és vele együtt mentem be anya még papírozot. Lement az évnyitó ami uncsi volt. Aztán bementünk az osztályba.
-Jó reggelt kívánok mindenkinek. Idén lesz egy új osztálytársatok Meli. Bemutatkoznál nekünk.
-Persze. Lole Melinda vagyok. 12 éves jövő áprilisban 13. Átlagos családbol származók enyi kB.
-Rendben leülhetsz
Bólintottam elmonta az iskola szabályzatát van egyenruha aminek örülök. Majd megkaptuk a könyveket és megkérte bellt hogy vezessen körbe. Gondolom észrevette hogy le sem tudom venni róla a szemem. Amikor kimondta hogy ki vezet körbe egyszere patatunk fel. Ja és a padtársam is ráadásul mert meletem még egy diák jött akinek szintén kell hej. Elöször agodtam hogy esetleg bánja de kiderült hogy szívből utálja a padtársát úgyhogy még őrült is neki. Ok nagyon nagy mákom van. Amikor körbevezetet akkor még jobban megtetszet az iskola. Konzervatív, és a diákokat az illemre tanítsa. Az osztályfönökünk nő aminek örülök. Amikor kijötünk a suliból együt mentünk haza ma nem kellett korira menni a következő két hétben nem kell mert az edző nyaral. Szeptember elején komolyan? Na mindegy ennek ellenére bellel suli után is rendszeresen találkozunk majd mert körbe vezet a városban. Alig várom. Ezel bepakoltam a táskámba. És lementem vacsi, fürdés, fogmosás és írogatok bellel. Aztán azal aludtam el hogy holnap egész nap bellel leszek és egész héten is.
Na itt a kövi fejezet. Gyors voltam mi😉Ezután beindulnak ám események. Az a kérdésem hogy holnap jöjjön a kövi rész vagy holnapután? Helyesírási hibák miatt bocsi 😉🙃🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya