28.fejezet. Megtudod Az Okot

40 3 0
                                    

Amikor következőkor felébretem akkor már Bell is ébren volt ma szombat szóval nem ment suliba.
-Á felébretél?
-Igen. Látom te is.
-Igen. Itt a kaja amit a kórház add. Nem túl étvágy kelltő mi?
-Hát nem de Anyira nem rosz tapasztalat.
-Nem hát . Várj hogy hogy tapasztalat? Csak akkor mondhatod ezt ha már több kórházban jártál.
-Nyugi. Elmonhatok egy titkot?
-Persze az előző sem derült ki.
-Én 3 évig pánik beteg voltam. Ezért sok kórházban ébredtem már. Ezért nem adom elő a múltban előadot szabad programjaim és ezért mondtam hogy tapasztalat. Mert ha ugyan kicsi is az esély arra hogy a programtol elő jön a roham de megvan 2 éve lassan hogy tünet mentes vagyok. És jövőre már versenyezhetek. De hát tudod részben emiatt részben amiatt hogy a családomban volt egy pár dolog amit én nehezen viseltem. És ezt sajnos nem vették észre időben így hát a pánik betegségbe estem. Az orvos és a pszichológus szerint jó hogy nem lettem depressziós. De ne kezej ezután beteg ként hiszem hivatalosan is meggyógyultam.
-Ezt nem is sejtettem. Nem kezelek úgy ígérem.
-Köszönöm
-Amúgy mennyi is az a kicsi?
-10%a százhoz.
-Hogy mennyi?
-Jól hallottad. De ez elég kicsi.
-Nem egyeltalán nem az.
-Ne aggódj. Mindig nálam van a gyógyszer ha rosszul vagyok akkor csak beveszem és kész.
-De én akkor is aggódom.
-Tudom de nem kell.
Nagyon aranyos hogy aggódik na jó ideje egy kicsit beszélni arról a család dologrol. Nos apám elhagyot minket amikor még alig voltam 1 éves. És sokáig nem is tudtam hogy mi van vele. Aztán 5-6 éves lehettem amikor megtutam. Hát örök életre mehutáltam. Na de utána volt baj dögivel és a verseny is stressz faktor így hát egyszer csak elöjöt egy hatalmas roham a versenyőtözöben és utána egy teljes napig aludtam. Aztán mégegy és mégegy és így tovább. A végén már én is rajötem hogy ezel orvoshoz kell menni. És itt derült ki hogy pánik beteg vagyok. Kaptam volna segéd kutyát de nem kértem, nem tudtam volna róla gondoskodni. A koritól egy ideig nem tiltottak el. Majd később a versenyzéstől. De a Korcsolya mindig ott volt nekem. Asziszem biztosan állithatom hogy a jég az életem és az egyik szerelmem. Persze Bell mellett ő a fő. De ez még titok.

Na itt a kövi rész. Ha a pánik betegségel kapcsolatban valamit rosszul írtam bocsi nem vagyok jártas a témában. Helyes írási hibákért bocsi ❤️🏳️‍🌈

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now