35.Végre Valahára

33 2 0
                                    

Eljőt az a bizonyos jövőhét amikor ősze hozzuk Aito-ékat már nagyon várom. Tudom miért ilyen nehéz hiszen én is átérzem de azért nem vagyok enyire félős. És még azt mondja bátrabb nálam persze, hogyne. Amikor felketem eljutott az agyamig hogy ma van kedd pontosabban amikor minden áll vagy bukik. Na igen két kisebb szivroham kíséretében kimáztam az ágyból nos miért két szivroham mert izgulok igen nem én vallok szerelmet és nem az én "jövőm" kerül veszélybe de nem akarom elszurni. Na de vágjunk belle a napba  mielőtt még nem lenne hozzá kedvem. Kikeltem az ágyból elkészültem és elindultam. Amikor odaértem egy örömtől kicsatanó Bell fogadott.
-Jó reggelt
-Neked is. Mehetünk?
-Igen látom majd kiugrasz a börödből.
-Igen jó napom van.
-Örülök neki. Ma van kedd.
-Tudom és az mondom vágjunk belle.
-Vágjunk
Olyan jó mikor boldog mikor nevet mikor koncentrál mikor ugrik mindenhogy gyönyörű. És nekem aki szintén lány ő jelenti a világot.
-Te Meli
-Igen
-Kíváncsi lettem a nevedre így rákerestem a jelentésére.
-Tényleg? Még sosem jutott eszembe hogy vajon mit jelent. Mit találtál.
-Nos azt hogy a Melinda névnek két jelentése is van az egyik az jégszilánk a másik tükörjég ami konkrétan értendő. Nem érdekes?
-De mindenképpen az. Jégszilánk nem is gondoltam volna de nekem tetszik meg ugye a tükörjég ami szintén igaz.
-Még egy kérdés. Azt tudom hogy gondolkodól de mindha azon kívül más miatt is bentmaradnál a pályán. Miért?
-Nos Bell nekem a jég egy menedék ahogy ugrók siklok vagy épp semmit nem csinálok a tükörkép ami a jégről vergődik visza az az igazi énem az a benem rejlő Melinda így hát a tükörjégnek is létező értelme.
-Kinek fednéd ezt az éned fel?
-Segítek a lelkem egy jó részét már feltártam neki.
-Bíbor
-Nem
-Akkor ki?
-Nos talán meglep és értelmezd ahogy szeretnéd de te vagy az a személy. Igen te nem Bibor, te.
-Köszönöm hogy enyire bízol bennem.
-Mindig igazat adok majd a szavadnak hidd el. Bízok benned és ezt nálam sajnos ritkán fordul elő. Sőt egy kezemen meg tudnám számolni hányszor.
-Miért barátkozol ilyen  nehezen? Oka van azon az emberen kívül.
-Hát van igen de az családi és nem tudok még most sem majdnem 10 év után sem beszélni róla.
-10 év hány éves vagy te.
-13.
-Várj nem 12?
-Nem de hisz mondtam de a te korod még nem is tudom.
-Nem hiszed el 13 május 15-én 14.
-Nem hiszem el április 24-kei vagyok.
-Na ne nagyobb vagy nálam.
-Majdnem egy hónap. Kis híján.
-Ok ez sok mindent megmagyaráz
-Például.
-Például hogy miért vagy enyire érett.
-O értem de most ide értünk.
-Segítettem matekból?
-Sokat köszi.
-Szívesen.
Ekkor jött be a tanár a szünet nem telt valami érdekesen igazából minden nap ugyan ilyen az iskola nagyon jó és álom szép. Nem sok embert ismerek de nem is nagyon akarok sok embert ismerni elég nekem Bell és azok akik közelében tényleg jól érzem magam. Vége a napnak kezdődik a show. Én mentem Aito-val Bell bedig Ádámal. És amikor oda értünk akkor kezdődőt.
-Meli mit keresűnk itt?
-Aito tudom hogy ez fura kérdés de ha itt lenne Ádám akkor hogy valánal neki szerelme?  - Eközben ezt Ádám is hallja.
-Hát...így:Tudod talán nekem ez furcsább mint neked de nem tagadom. Beléd szeretem és ezt nem tudom magamban tartani. Azt remélem te is viszont szeretsz.
-Ok ez romantikus - és ekkor szólalt meg Ádám a kérdés ugyan az.
-Ádám - Hát mikor meglátalak már szimpi voltál és aztán ahogy közelebb kerültünk egyre inkább szerelemé vált mint barátságá. Így hát titkolni nincs értelme beléd szeretem de halálosan.

Függőny lehul és egymás mellett Ádám és Aito ful vörösen és mi meg rókát megszényenitő ravasz mosollyal álltunk egymás mellett.
-Meli, Bell mit csináltatok? - Ádám
-Kiugrasztotuk a nyulat a bokorbol-Bell
-Én... Én.. Nem tudom mit mondjak - Aito
-Semmit sem, mindent hallottam.
-Hogy tessék? Annyira... - Végig mondani nem volt alkalma ugyanis Ádám megcsokolta. Mi meg fülig érő mosolyal premierbe néztük végig. Persze azonnal vissza adta a csókot úgyhogy az akció sikerült.
-Ez meg mi volt?
-Egy csók te butus. - a kezüket összefontak - Aito
-Igen.
-Leszel a barátom?
-Szives örömest. Igen igen igen. -
Meg egy csók. Anyira örülök nekik.
-Ezt is tuti te találtad ki Meli - Ádám
-Eltalaltad én voltam de bejöt
-Szerintem mi megyünk - B
És ott hagytuk öket hát ijen szinten belyőn, nem is gondoltam.
-Úgyes voltál-B
-Tesék?
-Bejöt a terv
-Ja igen köszönöm - majd mind ketten bementünk korizni

Bocsi hogy nem hoztam részt de lelki válságban vagyok és egyéb személyes okok de lesz rész nincs para.A Melinda név jelentése általam kitalált tudom lehet nem szabad de egy kis ester ég-ként tetem bele. 😭❤️🥺🏳️‍🌈

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now