Meli szemszögből :
Holnap van a fél éves évfordulonk és tegnap futás közben gondolkodtam azon is, többek között hogy mit is vegyek vagy csináljak neki meg van, A verseny után kaptunk pénzt és az egész megvan plusz még van zsebpénztem is. Szóval megvan, hogy mit veszek neki másnap reggel ketten kétféle mentünk miután kikerűk a pénz egy részét az edzőtől.Elindultam a táskámban (román pénzben) két millióval hogy keresek páros nyakláncot. Hát nem volt könnyű mert nemakartam nagyon gicseset sem nagyon tömeget és valami olyat aminek jelentése van számunkra. És hát utamba botlott egy kis vásár ahol az egyik nyakláncosnál megpilantotam a tökéletes nyakláncot. Egy olyan páros nyaklánc volt ami fujatattot arany és egy pár korcsolya ketté szelve és ha összeileszted akkor lesz egy pár. Itt eldöntőtem hogy kerüljön akármennyibe is megveszem. Odamemtem megnéztem hogy tökéletes állapotban van e? Csodák csodája abban volt. Rámutatam levete a nő és kifizetem és harminc RON-al megúsztam. Majd ahogy mentem tovább találtam egy olyan kis standot ahol ajándékdobozokat árulnak na azzonal lecsaptam egy fekete dobozkára olyan volt mint a gyűrű doboza a nő nagyon kedves volt mert látta a kezemben a nyakláncokat és rögtön bele is tette. Kifizetem és már ott volt hat. Amikor elindultam kifelé épp integetem a nyakláncosnak amikor a telefonomra jöt egy üzenet.
Szia hol vagy? Mindjárt kezdődik az edzés kB egy óra és hiányzol is 🥺
Megyek mindjárt ott vagyok és te is
hiányzolOk várlak puszi. ❤️
Szeretlek ❤️
Egyem meg de aranyos és egyenként igaza van csak amit én tudtam és ő nem hogy az edző pontosan tudta, hogy hol vagyok. Elindultam haza közben a dobozt betetem a táskám legméjére egy tiszta pungába, hogy ne legyen piszkos. Amikor viszaértem a szobánkba alig vettem le a cipőt és akasztottam a kabátom az akasztora már az ölemben is volt. Mint egy tündér aki csak az enyém.
—Szia szerelem.-Meli
—Szia visszajötél?
—Igen itt vagyok
—Hogy boldugoltál a nyelvel?
—Sehogy, mutogatam egyszerű.
—Végülis ez is egy megoldás. Jól vagy jól érzed magad?
—Igen jól érzem magam köszönöm de miért kérded?
—Csak egy kérdés volt egyi az egész. Na készülődünk az edzésre?
—Persze kacsintotam rá.
Felöltöztűnk és a telefon nézegete majd felnézve hozzám szaladt és megőlelt
Elmosolyodtam és még jobban magamhoz szorítottam majd egy kis ölelés után megindultunk az edzésre az lement majd fürdés után fáradtan döltűnk be az ágyba és a karomban vele aludtam el. Nagyon izgatottan vagyok a holnap miatt
Montam hogy beindulnak a dolgok. Helyesírási hibákért bocsi 🥺❤️🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya