31. Fejezet. Tényleg Velem Maradtsz

44 2 0
                                    

Most tényleg rosszul érzem magam nem mint a múltkor. Most mindenem fáj. Amikor felketem Bell meletem feküdt tegnap megbeszéltünk pár dolgot. Mint például hogy nem ovom a széltől. Ma valószínűleg rendőr fog jönni hogy kihallgason. És mindent elmondok. Persze nem enyira részletesen de elmondom. Bell meg mindig meletem van. Nem sokkal ezután ő is még ébredt.
-Elaludtam?
-Kicsit.
-Bocsi
-Nem kell . Neked is kell az alvás. Amúgy ma nem mész suliba?
-Nem mert az igazgató azt mondta maradjak melletted és addig online oktatáson vagyok. Velem együtt tanulsz.
-O már várom. Felét elröhögjük majd.
-Tuti de legalább vicces lesz.
-Jobban megragad
-Ja.Ma valószínűleg jön egy rendőr.
-Igen tudom és mindent elmondok neki. Figyelj Bell.
-Igen
-Mellettem maradsz mert még visszagondolni is rossz.
-Persze hogy maradok. Amúgy szerinted hányan néznek többnek mint barátnak?
-A fele suli - De jó is lenne
-Ja kB. De ez nem igaz.
-Igen ez nem.
-Ja.
-Megyek és behozom a reggelit
-Rendben.
Eséjem sincs nála á dehogy hogy is lehetne. Amikor jött a rendör akkor mindent részletesen elmeséltem.
-Úgy volt hogy 5-en jöttek és Veronika. Elkeztek ütlegelni ahol tudtak de ez még nem volt a felle sem neki estem a fülkének ami enek a hatására kinyilt és bevertem a fejem a vc be. Ezután eltört kettő bordám. És ott hagytak meghalni vagy tulélni. Csak Veronika nevét tudom. - Mondtam részletes beszámolót de közben Bell kezét szorítottam. Amint végighalgaták elborzadtak hogy hogy lehetek ere képesek. Hát ezt még magam sem igazán tudom.
-Honnan ez a kénytelenség? Valami konfliktus van ketöjük között?
-Már elnézést de inkább nekem lenne okom ijen szintű utálatra.
-Nos enek kapcsán intezkedunk.
-Elnézést beszélhetnenk négyszemközt.
-Igen. - Mindenki kimenet én pedig bentmaradtam a rendörel.
-Mit szeretnél?
-Azt szeretném hogy ne csak engem hanem a meletem lévő lányt Kékesi Bellát is védjék.
-Veszejben van?
-Igen ez a Veronika nyíltan megfenyegete.
-Rendben.
Viszajötek még beszéltünk és anya elment. Én pedig végre kettesben voltam Bellel. Majd így lassan elment a nap.

Na jó ez a rész egy kicsit szárazabb de nincs ötletem. Majd csak jó pár hónap múlva indulnak be az események. Úgyhogy nem tudom mijen izgalmas részek jönnek. Helyes írási hibákért bocsi ❤️🏳️‍🌈

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now