Ma mehetek haza. Mondjuk nem volt olyan szörnyű aki hozzá van szokva. Amúgy örülök annak hogy csak egy napot hiányoztam a suliból. Persze Bell mindig meletem volt ahogy hazamentem etem egy kis ételt. Mert amit a kórházban adnak csak ételnek csúfolt valami. Aztán rögtön írtam Bellnek hogy bejöne velem a kori pájára. Mert tudtam hogy a házi már kész van nála. Komolyan mondom egy csoda ez a lány. A sírás már csak ritkában fog el mondjuk mikor a tesóm lefujol egy egy éppen útjába akadó meleg párt ijenkor jön hogy fusak. Ezért nagy támogatás nekem Bell. Tán nem is tudja de olyan szintű energiát add hogy nélküle már nem tudom mit csináltam volna.
-Szia
-Szia
-Be jönnél velem a kori pájára? Ha nem szeretnél nem muszáj.
-De szeretném.
-Ok akkor most is elöted leszek
-Nem kell.
-De kell és erről nem nyitok vitátt . Beszélgenti szeretnék de most rád vagyok kíváncsi.
-Ok nyitott könyv vagyok.
-Tudom.
És már tetem is a telefont a zsebembembe. És mint a villám lent voltam. És indultam. Tényleg kíváncsi vagyok rá. Hogy mi történt vele ameddig kórházban voltam és hogy hogyan lett lényegében Bell. Az a csupasziv kedves és érdekes lány akibe oly csodálatos módon beleszeretem. Egy 5 perc alatt ott is voltam. Nagyon gyors vagyok főleg ha róla van szó.
-Szia.
-Szia. Mehetünk?
-Igen persze.
Elindultunk és beszélgettünk majd egyszer csak látom hogy gondolkodik valamin ami az én szokásom.
-Mi a baj?
-Tudod most hogy majdnem meghaltál és annak ellenére hogy utoljára a keresztelőmkor voltam templomban imatoztam érted. Eszembe jutott az hogy mi lenne ha nem találkoztunk volna?
-Tudod ezen már én is gondoltam.
-Tényleg?
-Igen. És egyik végkifejlet sem jó. És semmi pénzért nem élnem ezt át. Strapabíró vagyok de ettől összeropanék.
-Én is. Valószínűleg nem tudtam volna elszakadni alextol.
-Végül úgyis megoldotad volna és talán ezen katoktam a legtöbbet.
-Min?
-Azon hogy nem sok minden változott volna. Nálad nem de nálam igen. Emlékszel mit mondtam?
-Nem
-Te reményt attál hogy én is megnyilhatok. Legalábbis elöted. És emiatt is leszek melletted amikor majd versenyzel ha baj van én ott leszek ha szomorú vagy ott leszek és nem hagyom hogy abba a betegségbe essél mint én. Én kíálok érted ha nincs lelki erőd mert meg esik de én ott leszek. Csak akkor megyek ell ha nyíltan kimondod hogy nem szeretnéd hogy melletted legyek.
-Sosem lesz ijen.
-Nos ennek örülök.
-Csak így elhiszed hiszem oly sokszor bántottalak már. Hogy hogy ijen gyermeki hittel hiszel nekem?
-Nicsak ki itt az író.
-Te.
-Bell jegyez meg valamit én az életem is rád bíznám. És ez fordítva is lehet így.
-Így van.
És megölelt😍
Majd bementünk és beszélgettünk. Nagyon élveztem minden egyes szót. Ez a vegy tiszta vágy perzselő. És tüzes. Na de mindegy holnap már megyek suliba az én házim is el van készítve és be van pakolva plusz az egész leckét fejből felmondom az egész napi leckét. Mert szinte látom hogy feleltetnek. Na mindegy. A korizás alat kiderült egy érdekes dolog.
-Amúgy holnap jönnek cserediákok.
-Tényleg mejik országbol?
-Hát Romániábol igazából iskola csere 1 hónapra.
-O értem hát rendben.
-Gondoltam szólok
-Köszönöm.
Hazamentem és azonnal elaludtam. Másnap Bell előtt voltam. Bementünk és jöttek a csere diákok. Igazából nem ismertem egyet se abból aki velünk volt egy osztályban. De aki Bibor osztályában volt azt nagyon is. Veronika hát ki más. Az első óra után alig léptem ki a folyosóra majdnem hátra estem Biboral együtt.
-Nem kéne kitörni a nyakam.
-Meli fogj le hogy ne nyujtsam ki bőröstül együtt.
-Kit?
-Á Meli jó hogy újra látlak-it már Bell is Lefagyot. Bennem meg felgyuladt a védelmező ösztön.
-Á Veronika az érzés cseppet sem kölcsönös.
-Gondoltam. De az ígéret szép szó - Mondta majd szinte megölte Bellt a tekintetetével. Bíboral mögöttem simán kinyirjuk. Tudjátok cicaharc.
-Na most mondok én neked valamit.
-Mit?
-3 nagy melák pasival is szembeszáltam Bellért és te sem leszel kivétel. Úgyhogy ha még két lábon akarsz inen elmeni had békén. Őtt engem,Bibort. Tudod megfogadtam hogy soha többé nem leszek erőszakos de ha valaki Őtt fenyegeti akkor bennem a védelmező ösztön vulkán ként tör ki.
-Nyugi hütsd le magad. Nem megyek a közeledbe sem Bell közelébe
-Legyen úgy.
-Legyen.
-És bíbor - a fülébe sugtam - csak ha nagyon felcsesz és kesznyüvel nyird ki.
-Kösz a tanácsot.
-Mi lányok tartsunk össze.
-Gyere Bell menjünk a könyvtárba.
-Rendben. - És megfogta a kezem na jó isten óvj adtol hogy felmosoval keljen összeszedni. Imádom 😍Na jó ciut és love mérő kiakasztva teljesen. Helyes írási hibákért bocsi❤️🏳️🌈🌹
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya