Amiután felkeltűnk hamar kipatantunk mindketten az ágyból és lementűnk reggelizni mert már farkas éhesek voltunk. Most figyelmeztetettem hogy nyugodtan vegyen amiből csak szeretne. Szóval ettünk és az edző pislogni sem tudot már bentvoltunk a pályán na igen lenyegében nagyon hiányzott a jég .Mind a ketten ebben talájuk meg a boldogságot s bár kis híján majdnem a hideg végzet velűnk, még mindig a legkikapcsolobb dolog amit valaha eddig tapasztaltam. Amint felértűnk és elkeztűk volna ő tulajdonképp el is kezdte de rám olyan szomorúság tört hogy ott helyben el kezdtem sírni. Sírni? Zokogni és eszméletlenül fájt valami legbelül valami amit nem tudok még mai napig sem teljesen hogy mi de nagyon fájt erre pontosan emlékszem.De arra is pontosan emlékszem hogy akkor mit montam az én szerelmemnek
Először nem azért fordult hátra mert halotta hogy sírok hanem azért, hogy megkérdeze miért nem jövök. De a választ kérdezés nélkül megkapta. Odajőt hozzám és gyakába borulva zokogtam.Bell szemszögéből :
Amikor hátrafordultam hirtelen nem tudtam felfogni amit láttam Meli aki eddig nagyon boldognak tűnt szíve szakadtából elkezdet sírni. Odamemtem és átöleltem a nyakamba borult és sírt de nem mondta el miért. A lábaink feladták a szolgáltatott és lassan mind a ketten térdre ereszkedtűnk. Ott térdeltűnk a jégen Meli a nyakamba borulva zokog én pedig csak azon gondolkodom hogy mi is a baj? És vajon mi történt? A sírás nem csillapodot csak jó hosszú idő után. Amikor már teljesen elált a sírása. Ott volt az ölemben az a lány akit eddig a legerősebbnek tartottam ott volt az ölemben reszketve a sirástól megtörve és "gyengén". Nem tudom mi az oka annak hogy sírt mi az oka annak hogy pont most de jó érzés volt hogy nem takarta el könnyeit és mostmár merte gyengének mutatni magát. Elkeztem simogatni arcát.
—Mond el nekem mi a baj miért sírsz? - Erre ő válaszul megcsokolt nem csak megcsokolt kis idő múlva elmélyitette a csókot. Meglepődtem de persze engettem hisz szeretem de ez valahogy más volt valami olyat éreztem amit azelőtt még nem beremeget az egész testem és többet akartam de tudtam hogy még nem szabad .Még nem de a tűz már megvan mindketönkben .Amikor elváltunk csak meredtűnk egymás szemébe, elvesztünk a másik tekintetében
—Na akkor miért sirtál ?
—Igazából azért mert úgy érzem nagyon lefoglak és nem engedem hogy saját életed legyen ezért bocsás meg neken de anyit küzdötem érted anyi mindenen mentünk keresztül nem akarlak elvesziteni újra.
—Jajj dehogy korlátozol le hissz amikor egyedül szeretnék lenni csak szolók és egyedűl lehetek de melleted egyépként is jól érzem magamat.
—Biztos ?De ha egyedűl akarsz lenni csak szolj és egyedülhagylak
—Rendbenvan szólók ne aggodj most pedig menjünk vissza korizni -Rábolintott és mentünk tovább korizni egyébként gondolhatnátok úgy, dehát Bell igaza van.És lehet de én nem igy érzem egyeltalán nem .Mivel nekűnk Melivel igen különleges a viszonyunk és én imadom ha melletem van igen nagyon nyálas vagyok tudom és azt is hogy nem kellene enyire imádnom és azt is hogyha ami lehetetlen de hogyha bebukom akkor nagyot bukom de nem érdekel szeretem Melit ő is szeret engem hadd élvezem ki.De itt nem állt meg a menet jót koriztúnk meg minden, hamar elment a nap a tanagyag másolásával mint mindig ugyanis verseny allat az online oktatás nagyon jó .Volt olyan is ,hogy verseny ruhában ültűnk le a kamera elé mert vagy elötte vagy utána jelenésünk volt a jégen .Dehát ilyen a sport, kemény .Na de szépen lefeküdtűnk én el is aludtam de Meli éjeli bagoly lévén nem és mikor felébredem csak anyit láttam hogy Meli nincs meletem , miután megnyuktatam magam elindultam megkeresni őt a korcsolyámal a kezemben mert volt egy megérzésem hogy hol van hajnal háromkor .És hát amint a koripálya közelébe értem hallotam ,hogy valaki ugrik és ekkor már biztos volt.Meli a jégpályán van.....Opá mégsem egy ismeretlen csaj van a pályán itt már azért keztem pánikolni amikor is meghalotam egy csilingelést.Ahogy az automatából kieset az üditő.Amikor odaérteem mert ez egy másik folyoson volt meglátam Melit ahogy épp kiveszi az elöbb vásárolt üditőt egy kisebb kő eset le a szivemről a szokásos korcsolyás nagrág egy tréling felső és kesztyű volt rajtra ez fura sosem visel tréning felsőt korizáshoz és le is van izadva .Talán futott vagy mást csinált nem jellemző rá hogy elmegy miközben alszom,talán neki volt szüksége my time-ra .Leeset a korcsolya a kezemből és hatalmas ricsajal csapodott a földre .Persze ezt Meli meg is hallota rögtön körbe nézet és hamar megmonta hogy honnan jött. Igazából nem volt nehéz kitalálni hogy honnan jön. És aztán hozzá méltó kedves hangon megkérdezte.
—Ki van ott? - Itt már nem bírtam tovább hogy ne menjek oda. Így hát odarohantam és megöleltem. Hát nem egy kicsit meglepődöt de amikor látta hogy én vagyok az akkor lágyan elmosolyodott és visszaölelt.
—Hol voltál?
—Elmentem futni nem gondoltam hogy felkelsz.
—Mi a baj? Mondtam hogy nem fogsz le. Ha az a baj.
—Hm nem nem az a baj csak ki kellet szellőztetnem a fejem enyi az egész.
—Biztos? Ha baj van mond el nyugodtan. Megoldjuk hidd el.
—Nem nincs semmi baj. Csak kellet valamin gondoljak.
—Ok de min?
—Figyi szerelmem semmi baj gyere menjünk vissza aludni igazából csak rájőtem megyire hülye vagyok de ez nem újdonság.
—Nem vagy hülye és ok ha nem akarod elmondani hát ok.
—Majd elmondom csak várd ki a sorod.
—O szóval el fogod mondani....Mikor?
—Majd meglatod.
Ezzel megforditott és kezemet megfogva és a korcsolyát útközben felkapva elindultunk visszafelé. Amikor a kori pálya elé értünk egy kicsit megtorpantam és elkeztem halgatozni Meli vissza nézet rám értetlenül majd látta hogy nem nagyon reagálok a nézésre ezért odajőt hozzám és magához rántott majd lágyan megölelt. Mikor éreztem magamon lágy karjait nem bírtam ki hozzábujtam. Majd lágyan megkérdeze
—Miért által meg?
—Csak halgatam valamit de megvan, mehetünk?
—Persze gyere.Viszamentűnk a szobánkba amíg Meli lefürdőt addig én össze szedtem a közös képeket rólunk mivel holnapután van a fél éves évfordulonk így egy kis videóval illetve hát valami piknik feleségel képem meg na és hol piknikezűnk a hatalmas üvegablak előtt ami a szobákban van oda beszéltük meg hogy megunepeljűk jobb híján.
Na szóval magyarázatal tartozom atom régen nem írtam és ennek az az oka hogy nyáron egy olyan mental breakdaunom volt hogy azon még a legnagyobb spihozsenik is meglepődnének és ezt három holnap volt helyre hozni plusz a szervezetem is azt mondta ok most én nem és done meg van a probléma. Szóval ezért nem volt rész de ezután lesz megigerem kérlek ne haragudjatok rám 🥺🥺arigato❤️Helyesírási hibákért bocsi ❤️🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya