Még voltak páran mögöttük majd jött az aznapi pont hirdetés.
Kékesi Bella :135 pont.
Lole Melinda :145 pont.
Ezel a második és a harmadik helyezett az első napon.
Azt hittem ott ájulok el 145 pont azt hogy? De az én szerelmem is ugyan ilyen arckifejezéssel ült mellettem az edző le volt fagyva majd arra eszmélűnk hogy magához szorít.
—Gratulálok lányok.
—Köszönjük.
—Ügyesek vagytok. Csak így tovább.
—Meglesz - mondta Bell kacsintva.
Ezután kajáltunk amúgy mind ketten olyanok vagyunk hogy ehetűnk nem hizunk. A kedvenc kajákat ettük és interjúztúnk és így történt egészen hatig amikor is elvonultunk a szobánkba igazából már terveztem én megcsokolni de megelözőtt. Megcsokolt és egy kis idő után nyelvével beengedést kért. Kicsit meglepődtem de megatam neki tehát nyelves csokba torkollott a sima csók. És persze mikor nyit be az edző. Na mikor hát persze hogy most de nem igazán érdekelt minket mi csókolóztunk tovább. Mikor elváltunk akkor realizáltuk hogy ki is van bent és ránk tört a nevetés attól a fejtől. Mindha nem tudom mit látott volna.
—Azért enyire nem fura - Mondta az én szerelmem mikor már két perce úgyan úgy állt.
—Tényleg enyire nem eset le? - Kérdeztem.
—Hát nem. Mikor? Hogy? Mivan?
—Nos az után amiután coming aut-olt azután jöttünk össze és akkor volt az első csók.
—Gondolom a szerelmet nem kell elmagyarázni.
—Ok azt tudom hogy Meli meleg de te is meleg vagy.?
—Nem, úgy jöttem ősze vele és csókoltam meg minden nap hogy hetero vagyok. Amúgy igen meleg vagyok.
—Ok na erre most nem számítottam. De örülök nektek.
—Köszönjük. Most vagyunk együtt mindjárt fél éve.
—Fél év?
—Igen mivel júniusban jöttűnk ősze - Monta Bell
—Fél évig semmi nem tűnt fel nekem?
—Nagyon úgy látszik. - Mondtam mosolyogva
—Tényleg vak vagyok egyébként tényleg örülök nektek. Öszeilletek.
—Köszönjük. Mostmár rájőtem.
—Na de hogy is?
Leültűnk tehát és elmeséltűnk neki mindent. Fél óra csevegés után mindent elmontunk.
—Hát lányok le a kalappal. Ezeken amiken átmenetek hát riszpekt.
—Köszönjük szépen.
—Most egyedül hagylak titeket.
—Ok.
Kiment mi meg egymás felé fordultunk. Ekkor eset le hogy nem rég megtörtént az első mély csokunk. És abban a pillanatban dőlt el az hogy ki lesz a domináns. Ő, de ezt én nem bántam.
—Te tényleg megcsokoltáll úgy mélyen is?
—Igen talán baj, nem akartad?
—De csak még mindig nem hiszem el ezt az egészet.
—Hát akkor bebizonyitóm.
És megcsokolt megint mély csókot váltottunk. Imádom a csokját. Az ajkai ízét. Imádom őtt magát nem akartuk elválni de a levegő hiány miatt muszály volt.
—Anyira szeretlek Bell.
—Én is téged.
Még beszélgetünk őszebujtunk filmet néztünk és vacsiztunk. Aztán őszebujva lefekütűnk. És úgy aludtunk el hogy nem kellett attól tartani hogy az edző benyit. Így hát nyugodtan egymáshoz bújva aludtunk el.Helyes írási hibákért bocsi ❤️🥺🏳️🌈
YOU ARE READING
A Korcsolya Romantikája
HumorEgy kívülről magabiztosnak tűnő de belül öszetört lány...... És a Korcsolya