Bolest Amy

411 35 0
                                    

Pořádně sem se zamyslela a vykřikl " Mám to ! " Všichni se na mně nechápavě otočili a koukaly jako by mně nikdy neviděla.

River: Doctore ?
Doctor: Mam to.. vím jak se odsud dostaneme
River: Jak ?
Doctor: Musíme se dostat ke stropu..jelikož lod je tedka nadnámi a když se dostaneme nahoru tak můžeme udělat díru do skály a dostat se do lodi. ( Smál sem se na ně )
River: Doctore to je ale strašně riskantní jelikož nemam ani lezecké potřeby a všude jsou andělé...
Doctor: Nějak to udělat musíme nechci umřít jako machr s motýlkem v náručí krvelačného anděla! ( Všichni se začaly smát a pokračovaly dal v průzkumu  jeskyně )
Pomalu a pečlivě sem si prohlížel kousek po kousku jeskyni a hledal cestu nahoru když sem na svoji ruce cítil jemný větřík došlo mi to!

Doctor: River! River! (křičel sem jeskyní)
River: Doctore co se stalo ?!
Doctor: Přišel sem nato jak se dostat nahoru..
River: Jak ? žádná cesta tady není
Doctor: Je pod sem stoupni si na moje místo zavři oči a vnímej okolí.

Vzal sem River za ruku a postavil ji na moje místo.. zavřela oči a chvíli nehybně stala.

River: Hýbe se tady vítr..to znamená že tady někde je prasklina která zřejmně vede do lodi.
Doctor: Ach.. River čteš mi myšlenky

Dal sem ji pusu na tvar a vyděl jak se červená rozeběhl sem se ke zdi.. zastavil sem se a o kousek sem se vrátil k sedící Amy. Jenom tak seděla vypadala strašně proto sem si k ni klekl vzal ji ruku a sevřel ji do mé. Cítil sem jak se chladná a ledová proto sem se ji podíval do oči a zeptal se ji jestli je v pořádku.

Doctor: Amy jsi v pořádku. Stalo se ti něco ?
Amy: Ne nejsem v pořádku Doctore.

Její hlas se zlomil hned jak to dořekla z toho sem poznal že břečela.

Doctor: Amy co to máš sakra v očích ?!

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat