Máme 24 hodin!

327 24 4
                                    

,,Ale vdit vy rozkazy od nikoho nepřijímáte!" ,,Tedka už ani Doctore... jsme nový druh Dáleků

který je naprogramovaný na jedinou věc!" ,,Jakou?" ,,Vyhladit lidskou

rasu! Přesně v centru Prahy máme umístěnou bombu kterou odpálíme jestli

se nám nevzdáš" byla jsem v šoku z toho co slyším, věděla jsem ale zase

že Doctor se bez boje nevzdá, ale taky jsem nechtěla aby ho zabily. ,,Co budeme dělat Doctore?" ,,Asi by jsme se mněly schovat" ,,Máte 24hodin na to aby jste se rozhodli potom bude Zem zničená!" Doctor se rozeběhl do Tardis a začal něco hledat... ,,Doctore? Můžeme ti nějak pomoc?" zeptala jsem se ale Doctor mi neodpovídal. ,,Doctore

co to děláš?" ,,Máte tady někdo hodinky?!" zeptal se udýchaně.

Prošmátrala jsem všechny kapsy ale nic jsem nenašla ,,Já jo" ozval se Rory. Byli to hodinky které ode mně dostal když byl malý. ,,Ty je máš ještě tedka?" ,,Ano" přiblížil se ke mně a obejmul mne. ,,Doctore co to tak sakra stavíš?" ,,Víš Amy, někdy je lepší zavřít lidi do vezení než abych je zabil." ,,Takže ty chceš tu věc..." ,,Dáleky" přesušil mně. ,,...jasně ty chceš ty Dáleky zavřít do vězení?" ,,Ale ne do obyčejného! Postavím speciální hodinky které je svedou do hluboké galaxie ze které se nikdy nebudou moc dostat. Ale je tady jeden problém..." ,,Jaký?" zeptala jsem se s obavami v hlase. ,,Možná při tom zemřu!" ,,Cože?! Tak to teda ne!" ,,Amy je to jediná možnost jak je zastavit." ,,Jsem přece už ztracená takže půjdu já" ozvala se River. ,,Dobře" odsouhlasila jsem ji to i když dost nerada . ,,Nemáte někdo sponu do vlasů a žvýkačku?" zeptal se Doctor. Věci které potřeboval na sestavení těch hodinek mně fascinovaly. ,,Mám to! je to hotové. Tedka by jsme ale mněli udělat ještě jednu věc." ,,Kterou Doktore." přistoupila k nám River která Doktovi začala pomáhat. ,, Mněly by jsme najít tu bombu." ,,Dobrý nápad. Všichni se něčeho chydte bude to házet!" zařval opět Doctor ale tentokrát jsem zareagovala v čas a chytla se zábradlí. Tardis sebou škubala a házela jako o život. ,,Ach bože Doctore ani se nedivím že ti nedovolily udělat zkoušky z létání!" zakřičela River která zatáhla ze nějakou páčku a v tu chvíli sebou Tardis přestala házet. ,,Co jsi to udělala?" ,, Zapla jsem stabilizátor který způsobuje to aby sebou Tardis neházela jako před chvíli! Mněl by jsi se poučit zlato" poslala River Doctorovi polibek. Doctor se z toho začervenal, musela jsem se mu smat.

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat