,,Panebože!" vyhrkla jsem ze sebe. S otevřenou pusou jsem koukala na osobu. ,,Doctore!" vykřikla jsem. ,,Pššt! Co je?! Mám nakřivo motýlka nebo co?" ,,Ty jsi asi úplně blbej!" ,,Proč co jsem udělal?!" ,,Víš jak jsi mě vyděsil? Pod sem dlouho jsem tě neviděla" ,,Taky tě rád vidím" obejmula jsem ho na uvítanou.
Pohled Doktora:
,,Kde máš Roryho Amy?" ,,Je v Tardis" ,,Co? Jak se tam dostal" ,,Potom ti to vysvětlím ale tedka by jsme asi měly utéct protože tě sledovaly stráže!" otočil jsem se a za námi už byly stráže a koukaly na nás. ,,Ahoj já jsem Doctor. Sbohem" řekl jsem popadl jsem Amy za ruku a utíkal s ní dál chodbou. ,,Co se to tu děje?!" ,,To bych taky rád věděl ale je tady Amy myslely jsme si že jí už nikdy neuvidíme ale on je tady." ,,Kdo?!" ,,River!" ,,Co?! Ona je tady?!" ,,Jo" ,,Proč?" ,,No to by mě taky zajímalo." ,,A proč jsi tady ty?" ,,Protože na tomhle místě je něco divného." ,,Ale co?" ,,To nevím ale snažím se to zjistit" utíkaly jsme jak jen jsme mohly.
Pohled Amy:
Chytil mě za ruku a utíkaly jsme dal chodbou. Už jsem nemohla. Doctor se přede mnou najednou skácel na zem. ,,Doctore! Co je ti?!" ,,Něčím mě trefili...asi.." usnul trefili ho uspávací šipkou. Najednou mě něco štíplo na krku a když jsem se otočila stála tam River která mi píchla sérum na spaní. ,,River?!" ,,Promin zlato je to pro tvoje dobro."
Pohled Doktora:
Probudil jsem se někde svázaný, vedle mě byla Amy. ,,Tak už jsi konečně vzhůru jo?" ,,Jo kde to jsme Amy?" ,,To by mě taky zajímalo ale River je na jejich straně." podíval jsem se do země a přemýšlel co se to tady vlastně děje. ,,Amy.." ,,Hmm?" ,,U nohy mi leží sonický šroubovák vem jsi ho a osvobod se." ,,A ty?" ,,Já mám plán" Vstal jsem a šel jsem se podívat na okraj hluboké propasti ve které telka láva. Najednou se ozvala střelba.
Pohled Amy:
Otočila jsem se a slyšela jsem výstřel. Doctor stál na okraji propasti a držel se u srdce. ,,Né!" zakřičela River. Vedle ní stál nějáký chlap v černém plášti. ,,Vím moc dobře kdo jsi Doctore! Sbohem."
Pohled Doktora:
Někdo mě střelil. Bylo mi slabo a kolena se mi lámaly. ,,Amy..." ,,Doctore!" se slzami v očích na mě koukala. ,,Dostan se do Tardis. Sbohem." Neudržel jsem rovnováhu a spadl jsem rovnou dolů do hluboké trhliny s lávou.
Pohled Amy:
,,Dostan se do Tardis. Sbohem." Koukala jsem na něj se slzami v očích a přála jsi aby to nebyla pravda. Neudržel se na nohou a spadl rovnou dolu do jámy. ,,Doctore!!!" začala jsem brečet. ,,Amy! Amy! Podívej se na mě!" volala na mě River. ,,Musíš se dostat do Tardis! Použí k tomu sonický šroubovák!" ,,River on je..." ,,No tak! Udělej co ti řekl!" zavřela jsem oči nastavila jsi sonický šroubovák a udělala to co mi řekl Doctor.
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.