Bouře začala...

698 41 0
                                    

Atraxiové zřejmě dostali strach protože se opravdu rychle vypařili jako voda...
Amy: Doctore ? A co bude tedka ?
Doctor: Záhada vyřešená musim zmizet...
Amy: A co já ? Vezmeš mně konečně sebou ?!
Doctro nic neříkal přišel ke mně a před Rorym mně políbil ! Nemohla jsme tomu uvěřit..já se líbám s Doctorem ?! Byla to jako bouřka kterou jsem nikdy předtím nezažila...
Rory: Hej !! A co já ?! To mně tady jako necháš Amy?!
Amy: Promin Rory ale asi jo..chci cestovat s Doctorem..
Rory: Fajn snad se nekdy ještě uvidíme..Rory se zřejmně urazil protože se sebral a odešel bylo mi to líto ale ja jsem prostě chtěla konečně vypadnout s Doctorem..přece jenom jsem na něj nečekala "pět minut" abych tady potom zůstala..Doctor mně chytil ta ruku a už sme si to směrovali po schodech dolů a rovnou do Tárdis..Nikdy jsem ji nevyděla zevnitř ale zajímalo by mne to jak to tam vypada protože je strašně malinká..Už jsme byli u ní..

Doctor: Tak Co ? Jsi připravaná ?
Amy: Jo..Co by mohlo bejt tak užasního na malý budce ?

Doctor Luskl prsty a v tu dobu se otevřeli dveře tárdit..nemohla sem uvěřit tomu do vydim..vešla jsem dovnitř a stála s otevřeou pusou..

Doctor: Už víž čím je užasná..
Amy: Co..co..co..co..to..je ?!
Doctor: Tárdis..nelíbí se ti ??
Amy: Je dokonalá Doctore..co jsi zač panebože vdit to je božský !

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat