Stálá společnice....SMRT!

250 15 0
                                    

Pátraly jsme celý 3 týdny a pořád nic. Ani žádné pomůcky co by mohla znamenat pandorika se otevírá. ,,Amy?" zeptal se mě opatrně Doctor. ,,Hm?" ,,Budeš semnou cestovat a nebo zůstaneš tady?" ,,Víš Doctore sice se mi bez tebe žilo líp ale mě se jenom tak nezbavíš. Radostí se rozzářil a obejmul mě. ,,Jsem ráda že jste se dohodly ale něco jsem našla." přišla River. ,,Co jsi našla River?" optala jsem se opatrně. River před nás hodila obrovskou zaprášenou knihu, otevřela jí a ukázala na jeden z odstavců. Obešla jsme stolek a začala číst nahlas. ,,Je to vězení pro bytost která nemá jméno. Někdy se objeví a někdy zase ne! A má jednu stálou společnici...SMRT!" dočetla jsem a najednou veškerá elektrika v domě vypadla. ,,Doctore?!" ,,Amy River stůjte tam kde jste!" nepohnula jsem se ani o vláskem. Světla se znovu nahodily a v místnosti se ochladilo. ,,Doctore co to sakra bylo?" ,,To nevím... ale jestli sis nevšimla... nejsme u tebe v domě ale v Tardis!" ,,Doctore? Jak je to možné" zeptala se vystrašeně River. ,,Dávejte si pozor na to kam šlapete a co vlastně děláte!" ,,Proč?" ,,Protože nejsme vůbec v Tardis...."

|Chtěla bych se omluvit že dlouho nic nevyšlo ale jsem nemocná tak asi chápete že se mi do toho vůbec nechtělo :/ A taky bych vám chtěla poděkovat za 17 900 přečtení a těch neuvěřitelných 1 300 vote jste užasný ! :3|


The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat