Najednou nám na hlavy nasadily pytle aby jsme nevěděly kudy vede cesta ven. ,,Stát!" zařval někdo nahlas. ,,Vítejte ve světě, kde se budete mít lépe! Kde vás zbavíme vašeho utrpení!" pytle nám zase sundaly snažil jsem se očima zaostřit osobu která stála mezi světli tak že nešla vidět. Někoho mi to připomínalo ale nevěděl jsem koho, stál tam muž a žena. Obrovská světla před námi zhasla a já mohl okamžitě vidět kdo to je... co je to za ženu. Pár vystoupil blíže a to co jsem vyděl mi okamžitě vyrazilo dech. ,,RIVER?!"
Pohled Amy
Konečně jsme dorazili do Benátek. Jsme tady už druhý den. Nebudu lhát tím že budu říkat že se mi po Doctorovi nestýská. Seděli jsme s Rorym na lavičce a jedli zmrzlinu. ,,Je to tady úchvatné že??" ,,Ano to je." odpověděla jsem mu. ,,Jsem rád že ses mi vrátila domu Amy." ,,Já taky. Ale z jedné strany ani ráda nejsem.." ,,Proč?" ,,Život s Doctorem byl úžasný.. lhala bych kdybych řekla že se mi po tom nestýská." Rory sklopil hlavu do země a nic mi neopověděl. Najednou mě začali strašně pálit uši. ,,Au.." ,,Co je Amy?" ,,Já nevím pálí mě uši.." ,,Amy! Tvoje náušnice svítí!" okamžitě jsem je sundala a podívala se na ně. Svítili modře a já věděla že to znamená že je Doctor blízko. ,,Rory! Rory je tady! Je někde tady!" ,,Ale kdo?!" ,,No přece Doctor!"
Pohled River
Přivedly další otroky kteří jsi myslely bůh ví co. Všem sundaly masky ale já jim pořádně neviděla do obličeje, tleskla jsem na pokyn toho aby zhasli světla. Světla zhasly a já nemohla uvěřit tomu co vidím! Doctor?! vykulila jsem oči protože jsem tomu nemohla uvěřit. Podívala jsem se mu do té jeho tváře a potichu jsi zašeptala ,,Doctore?!" on také něco šeptl. ,,Odvedte je!" zakřičel princ stínů který stál vedle mě. ,,Drahá děje se něco?" ,,Ne jenom se mi udělalo trochu nevolno půjdu si lehnout." ,,Dobře já půjdu do města svolávat další lidi." ,,Dobře" odešla jsem se svého pokoje kde jsem nemohla uvěřit tomu co jsem právě viděla.
Pohled Amy
Byla jsem už blízko náušnice svítili více a více. Najednou mě a Roryho někdo chytil.
| Tak jsem po dlouhé době vydala další část kde se nám objevuje naše užasná River :3 Ten gif je dokonalej :oo přeju hezké čtení :)|
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.