,,Byla to přece...Amy!" ,,Cože?!" vyjekla jsem překvapeně. ,,Jak jsem to mohla být já?" Madison se na mě otočila a zasmála se. ,,Přemýšlej...copak ti v životě táta udělal?" ,,Nic!" ,,Zamysli se lépe" podívala jsem se na Doctora a vzpoměla jsem si na svoje děctví ,,Vrátím se za 5 minut Amelie Pondová" v tu chvíli jsem si uvědomila proč zrovna já bych to měla být... ,,Ano Amelie přesně tak uvědomila sis to správně" ,,Amy..." šeptl na mě potichu Doctor, ,,Byla to nehoda nemohl jsem za to už jsem ti to přece vysvětloval" ,,Ano Doctore já vím.. neboj už je to za námi a to co ona tady říká se nikdy nestane." ,,No tak to se teda pleteš..." ,,Protože se to už stalo..." dořekl Doctor a sklonil hlavu k zemi. ,,Jak se to mohlo stát když já stojím tady??" ,,Na světě je ještě jedna Amelie která vypadá a chová se úplně stejně jako ty." ,,Ale jak je to možné?" ,,Naklonovaly tě" ,,Cože! Jak?" ,,Když si byla ještě malá tvoje teda měla zvláštního přítele pamatuješ si to?" ,,Ano ale.." ,,a když si tě jednou vzal ven řízl tě do ruky a řekl at o tom nikomu neříkáš.." ,,jak tohle víš?!" ,,Mám tvoje myšlenky tvoje vzpomínky a cítím i tvoje city." řekla Madison a já si uvědomila co musím udělat. ,,Musím zabít druhou Amy a i tebe!" ,,Správně" ,,A já ti v tom pomůžu" přistoupil ke mě Doctor chytl mě za ruku a usmál se. Ještě sem nevěděla kde je ta druhá Amelie a nebo co má vlastně v plánu ale věděla jsem že to bude těžký boj který bud vyhraju a nebo pohraju. ,,Když máš moje myšlení a pocity víš jak se tedka cítím?" zeptala jsem se Madison když jsme spolu byly jenom mi dvě. ,,Ano cítím všechno. A dokonce vím i jaký máš plán....půjdeš do boje za každou cenu i kdyby tě to mělo stát život." ,,Ano" odpověděla jsem se podívala jsem se na Doctora. ,,Miluješ ho?" zeptala se mě opatrně Madison. ,,Já.. já nevím.. mám ho tak strašně moc ráda ale vím že jednou tohle všechno skončí..." ,,Jak to víš?" ,,Bubny zazněly!"
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.