Byli jsme na místě, Doctor otevřel dveře a vylezl ven. Rory šel za námi ale já jsem do něj strčila a zavřela za ním dveře pochopil že to znamená aby zůstal vevnitř. Šla jsem pomalu za Doctorem. ,,Ale.. ale... tvůj plán ti višel Doctore.Ale chudinka River... jak jsi mohl ?" věděla jsem že se Doctora snaží ranit a tak jsem se do toho zapojila sama. ,,Rozhodla jsi to sama! A tohle není její konec." ,,Ale.. odvážná a hloupá Amélie Pondová. Čekala jsi na něj tak dlouho.... jak si..." ,,jestli tady chcete vytahovat staré věci tak to si strčte zase hezky do kapsy! tedka jsme tady abychom vyřešili něco jiného né ?!" Doctor stál s otevřenou pusou a nevěděl kde se to ve mně bere, to jsem dokonce nevěděla ani já sama. ,,Přesně tak Amélie... jsi jako panenka... panenka lidstva která je stejně hloupá jako všichni ostatní!" vykřikli Dalekové najednou. ,,Víte.. jste sice noví druh Dáleku ale pořád jste primitivní...." ,,Jak jsi dovoluješ urazit naší rasu?! Ta tvoje nebyla o nic lepší... jenom další ubožáci co zahynuly ve stoleté válce a ty jsi měl s nimi!" jak jsi tohle dovolili říct?! Moje zlost ve mně jenom rostla! ,,Doctore... zalez do Tardis.." ,,Proč?" ,,Prostě to udělej!!" vykřikla jsem se cítila tu zlost, která ze mě šla ven. ,,Nikdy přede mnou neurážejte páni času! Nikdy vy odporná raso!" ,,Identifikuj tvoji sílu" ,, Jsem královna Zlatého měsíce a nyní je váš konec!" vykřikla jsem a cítila jsem jak z mého těla jde neuvěřitelná síla. Tardis jsem poslal do bezpečí a lod s Dalekama jsem svrhla k černé díře kde se zaseknou na hodně dlouhou dubu a nikdy se odtamtud nedostanou.
Pohled Doctora
Amy mi řekla aby se šel schovat a tak jsem to udělal. ,,Doctore? Co se děje? co tady děláš nemáš tam být s Amy?!" ,,Pššt! Sleduj!" pootevřel jsem dveře abychom s Rorym viděli co se to tam vlastně děje. Kolem Amy se vytvářel zlatý vír který celou lod pomalu rozkládal, najednou se dveře Tardis zavřeli a lod nás někam vezla. ,,BUM! PRÁSK!" Lod někde přistála, otevřel jsem opatrně dveře a byli jsme na louce, přesně tam kde jsme poprvén oživili Amy.Ale co tady děláme? A co se stalo s Daleky a Amy?! Ale nechápal jsem jak myslela to... že je královna zlatého měsíce... co to sakra znamená?!
\Strašně moc bych vám chtěla poděkovat za užasných 13 400 ! :O Nikdy jsem nemyslela že bych dosáhla takového čísla :'( opravdu to pro mě moc znamená! Mám vás všechny moc ráda a užívejte prázky :3 čauko :D |
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.