River: přijde mi.. od doby co viděla Anděla nějaká hodně nervozni ! Mněl by jsi s ni promluvit jestli je v pořádku
Doctor: Dobře potom za ni zajdu...Seděla sem ve stanu a přemýšlela Rory - Doctor ? Nemohla sem se rozhodnout! Seděla sem tam jako tělo bez duši.. nějak mně začalo svědět oko.. přejela sem po něm a padal mi z něco písek.. jak je to možné ?! Stává se ze mně snad Anděl ? Byla sem vystrašená.. řekla sem si že to nesmí nikdo věděl nebo spíš se mi to jenom zdálo jsem docela dost unavená...
River: Amy! Pod ven prosím
Amy: Už jdu..Než sem vylezla potichoučku sem si řekla nikomu ani muk o tom co se tedka stalo Amy! Vylezla sem ven a River na mne mávala z nějakého přívěsu, šla sem za ni.. byla tam televize a knihy
River: Amy ? Jsi v pořádku ?
Amy: Ne ?!
River: Co se děje ?!
Amy: Proč je na ty televizi Anděl ?!
River: Klid..je to jenom záznam z bezpečnostních kamer na lody..nic se ti nestane
Amy: Dobře takže můžu krkat ?!
River: Ano a uklidni selekla sem se že mi něco udělá ale když mi River řekla že je to jenom záznam uklidnila sem se a pomalu zase začala mrkat.
Amy: Co jsi odemně potřebovala River?
River: Chtěla sem ti něco ukázat počkej tady.. dojdu pro to ven
Amy: Jasně..Koukala sem se kolem sebe a když sem se podívala zpět na tu televizi nemohla sem uvěřit tomu co sem viděla ! ten anděl se pohnul !
Amy: River?! Ten Anděl se pohnul !
River: Amy..to není možná je to záznam.. jak by se mohl hýbat ?
Amy: tak pod sem s podívej se !!!River přiběhla dovnitř podívala se na televizi a taky tomu nechtěla věřit..
River: Amy..ani nemrkni ! Dojdu pro Doctora zůstan tady bud v klidu..
Amy: River.. prosím.. já nechci umřít...
River: nebojse o tohle Andělům jde.. aby jsi mněla strach mysli na něco co máš rada nebo koho miluješ !v tu chvili sem si uvědomila kdo to opravdu je byl to Rory! Miluju Roryho ! Myslela sem na něj když v tom najednou!
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfic" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.