...Godzilla...

127 10 8
                                    

Běžel jsem z plných sil ale stejně nás ta věc doháněla. Otočil jsem a podíval jsem se té věci přímo do očí. ,,Godzilla!" řekl jsem. ,,Cože? Doctore co je to zač?" křičela na mě Amy. ,,Schovej se támhle!" zakřičel jsem na Amy a už jí tlačil do strany aby se schovala do budovy. ,,Je to nestvůra který to tady dokáže srovnat do roviny že nezbyde nic, jsme ve velkém nebezpečí." ,,A jak jí chceš zastavit?" ,,No kdyby přišla o zrak neviděla by a měly by jsme větší šanci jí zneškodnit." ,,A kde se tady vlastně vzala...no to by mě taky zajímalo." řekl jsem se začal jsem chodit sem a tam a přemýšlet co by se dalo vymyslet.. ,,Mám TO!" zakřičel jsem. V tu chvíli se za Amy v okně objevilo obrovské oko Godzilly který nás objevila ,,Amy!" ozvalo se místností chytil jsem jí za ruku a utíkal s ní ven, v tu chvíli kdy jsme vyběhly tak na dům za námi položila Godzilla jednu ze svých "malých" chodidel. ,,No.. ta má ale malé nožičky" zavtípkovala Amy. ,,Amy máme problém jakmile se rozhodně že zařve tak to tady srovná do roviny musíme jí rychle zastavit! ,,Mám plán, potřebuju jenom aby se na mě podívala a já a sonický šroubovák se o to postaráme" vysvětloval jsem Amy svůj plán. ,,Dobře postarám se o to Doctore."

"Jak se vám líbí nápad s Godzillou? :D"




The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat