,,No to bude trochu horší..."

242 16 0
                                    

Pomalu jsem se probírala. Hlava mě bolela jak kdybych v ní měla hřebík. Koukla jsem se kolem sebe a viděla jsem velmi ale velmi známé místo. ,,TARDIS?" zeptala jsem se zmateně. ,,Jak jsem se sem k ksakru dostala?!" ,,Dovedla jsem tě sem já" ohlédla jsem se a tam stála žena v černém plášti. ,,Kdo? Znám tě?" ,,Neznáš ale já znám tebe." zmateně jsem si ženu v plášti prohlédla od hlavy k patě a přemýšlela kdo by to tak kruci mohl být. ,,Já už jsem se s Doctorem potkala dříve...ale on jsi na mě nebude pamatovat je to dlouhá doba." ,,A jak je teda možný že mě znáš?" ,,Dlouhá historie ale tedka k věci. Promin že jsem tebe a tvého syna tak přepadla..." já jsem udiveně vykulila oči. ,,Jakého syna myslíš?" ,,Toho co leží támhle na zemi." ukázala prstem na Roryho. ,,No... ale...on není můj syn ale kluk" ,,Ou..no to je jedno" ,,Tak o čem jsi to chtěla mluvit??" ,,Doctor je v nebezpečí.. zajali ho Tmavé stíny.. na podrobnosti není čas. Pokud ho nezachráníš zemře." ,,Cože?! Jak ho mám zachránit?" ,,Musíš se vplížit do jejich paláce a tam ho zachránit." ,,Dobře vím co mam dělat." ,,Jinak jeho bych tady radši nechala pletl by se ti do cesty." ukázala zase na Roryho. ,,Jo to je pravda." ,,Jo a Amy!" ,,Hm?" ,,Varuju tě. Potkáš tam někoho koho jsi dlouho neviděla" pouze jsem souhlasně kývla a odešla z TARDIS. ,,Koho to sakra myslela?" ptala jsem se sama sebe a už mířila na náměstí.

Pohled Doctora

Odvedly nás někam do nějaké klece kde to bylo opravdu ohavné. Co je tady za tím ksakru zač? A co s námi vlastně bude... hlavou se mi honilo spousta otázek ale jenom na jednu jsem věděl odpověd. ,,Co bude dál?!" Nevěděl jsem co dělat. Začal jsem přemýšlet jak bych mohl otevřít vrata a utéct ale marně.. Najednou se velké dřevěné dveře otevřely a já ji zase uviděl. ,,Ale ale.. copak to tu máme?" zeptala se mě River. ,,Ahoj River. Rád tě zase vidím co ty tady?" ,,To bych se měla ptát já tebe ty idiote! Chceš se nechat zabít?!" ,,Ne jenom jsem chtěl vědět co se to tady děje víš přece jaký jsem!" ,,Víš co jim tady dělat? zabíjej je Doctore. Nejdřív je vezmou do velké místnosti kde ti pouští nějaké obrazy, ty se z nich zblázníš a zabiješ se!" ,,Ale já se na rozdíl od nich můžu regenerovat..." ,,Jenomže pokud zjistíš že se nezabiješ sám zabijou tě oni tím že tě hodí ho díry plné lávy." ,,No to bude trochu horší..."

Pokračování příště :D Ten gif je jenom tak ale stejně je boží :3


The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat