Obří bolest...

506 34 9
                                    

V tu chvíli se mně zmocnila obrovská křeč v těle.. dostával se mi anděl do mozku a strašně to bolelo ! Křičela sem a brečela...hrozně to bolelo..
River: Doctore musíme něco udělat jinak jí to zabije !
Doctor: Snažím se něco vymyslet...
River: Tak mysli rychle !
Amy: River si tady ? prosím pomoc mi.. strašně to bolí moje oči..
River: Panebože..Amy...
Amy: Co je ?! Co se stalo ?
River: Myslím že tě Doctor bude muset políbit aby se zrušil oční kontakt s Andělem..
Doctor: Cože ?!
River: Bože..Doctore nic to nebude znamenat! Prostě to udělej jinak to udělám za tebe !!!

Doctor mně chytil za ruku, pošeptal mi něco do ucha a políbil mně v tu chvíli obrovská bolestivá křeč přestala.. River se ke mně rozeběhla pak sem ji slyšela jenom jak na mně křičí.. AMY!! NESMÍŠ USNOUT!! ale marně moje oční víčka se zavírali únavou ..River mně chytla do náručí smažila se mně probudit .. usnula sem. Věděla sem že je už nikdy neuvydim že sem mrtvá a nikdy se neprobudím...Byla sem ale ráda že sem mohla zemřít u River náručí.. sice sem ji moc neznala ale už v tu chvíli co sem umírala sem věděla že je to skvělá žena.. která semnou byla až do konce.. když sem umírala myslela sem na to jak mně Doctor políbil..víš že to nebylo poprvé ale i tak se mi to líbilo...

_____________________________________________________________________________________

VZNIKLO PŘI HUDBĚ KTEROU SEM PŘILOŽILA :D JESTLI CHCETE PUSDTE SI JI ;))

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat