Vzpomínky...

390 32 0
                                    

Do očí se mi nahrnuly slzy a nevěděl jsem co dělat...jsme uprostřed jeskyně prolezlý Andělu a ztratil jsem tu nejdůležitější osobu..Amy...River ke mne přišla dala mi ruku na rameno a teleportovala nás do tardis...

Doctor: River.. ona je..

River: Ano Doctore já vím...mněla jsem ti vzkázat něco po Amy..

Doctor: Co to bylo ? (pořád jsem brečel )

River: Miluju Tě Doctore...

Doctor: Ach Amy...River proč jsi něco neudělala ?! Proč jsi ji neřekla že neumřu...

River: Než jsem stihla zareagovat bylo pozdě Doctore..promin..

Doctor: Chci ji pohřbít...tedka

River: Odvezeme ji na zem tam kde se narodila..

Doctor: Dobře

River šla k panelu tardis a nastavila směr zemi...Amy jsem držel pořád v rukou a nemohl tomu pořad uvěřit mněly jsme toho ještě před sebou...neměla mne takhle opustit hlavně když sem se chystal ji říct co k ní opravdu cítím...

River: Doctore jsme tady

Doctor: Dobře

Zvedl jsem se s Amy v náručích a šel ven položil ji na zem.. River mi podala mi lopatu a já začal kopat ,,hrob" bylo mi strašně hlavně když sem věděl že se zabila kvůli mne...díru jsem mněl hotovou opatrně jsem do ni položil Amy....všechno bylo hotové tak jak mnělo rozloučil jsem se s ni a odešel do tardis River tam ještě chvíli stála.

Pohled River:

Stála jsem nad hrobem Amy a brečela. Šáhla jsem si do kapsy a vytáhla její přívěšek s A který ji dal Doctor. Když sem se do dotkla mněla jsem zvláštní vidinu...

Doctor: River? Jdeš už ?

River: Jojo promin už jdu...(podívala jsem se na hrob Amy a zasmála se. Z vidiny vím že není ještě konec !)

Po dlouhé době další část snad se líbí nic víc mne nenapadlo :D a děkuju za neuvěřitelných 6700 přečtení ! Moc to pro mne znamená.

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat