Otočila sem se a byl tam...nelhal mi....6 pokoj...nikdy jsem ho neviděla..ale proč ? Rozhodla sem se jít se do něm podívat..
Doctor: ,,Nechodte tam ! Může tam být vězen 0 !"
Už jsem byla v pokoji.. zdi byli pomatlané nějakými slizem či co to bylo...
Amélie: ,,Co my to udělá Doctore ?!"
Doctor: ,,Pravdě podobně tě to bude chtít...počkat...jak víš že jsem Doctor..neříkal jsem jak se jmenuju..."
Amélie: ,,Bude mně chtít co ?!"
Doctor: ,,Pravdě podobně tě bude chtít zabít...Je tam někde můj sonický šroubovák?"
Amélie: ,,Taková tlustá stříbrná věcička se zelenou hlavičkou ?"
Doctor: ,,Jo.. musel se tam zakutálet.."
Amélie: ,,Jo.. a pak musel sám vyskočit na stůl.."
Doctor: ,,Cože ?! Co tam vidíš...pod zpátky dokud není pozdě..."
Amélie: ,,Doctore...něco se tu pohnulo.."
Doctor: ,,Nesmíš se mu podívat do očí.. jinak tě zabije!"
Amélie: ,,Doctore..já se bojím.."
Doctor: ,,Vypadni odamtud !"Otočila jsem se a zamnou byla ta věc vypadalo to jako velká hnusná žížala se špičatými zuby ...popadla jsem sonický šroubová a utíkala k doktorovi...
Dveře jsem za sebou zabouchla a zamkla..
Doctor: ,,Ty ho nezastaví."
Amílie: ,,Proč?"
Doctor: ,,Už jsi někdy viděla mimozemštana kterého by zastavili dveře ?!"
Amélie: ,,Popravdě jsem neviděla ani toho mimozemštana!!"
Doctor: ,,Utíkej!!"
Amélie: ,,Cože ?!"
Doctor: ,,Prosté utíkej!!!"Rozběhla jsem se tedy po schodech dolu a rovnou ven z domu.
Doctor: ,,Tak a tedka říkej! Kdo jsi a jak víš že se jmenuju Doctor..."
Amélie: ,,řekl jsi mi to...!"
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.