Pohled Amy:
Utíkala jsem od Doctora rovnou ke Godzille. Byla obrovská oproti ní jsem byla mravenec. Ohlédla jsem se doleva k městu a všimla jsem si vojáků kteří jeli přímo ke Godzille s tankami a různými střelami. ,,STÁT!" křičela jsem na ně ale velmi marně. ,,STUJTE! Nesmíte do ní střílet! Rozzuříte jí!" ,,Slečno běžte se schovat mi to tady zvládneme!" řekl mi jeden z vojáku a vedl mě pryč. ,,Né! To NESMÍTE!" zakřičela jsem a s dokončení téhle věci vypustili první raketu. ,,Bingo!" řekl jsi voják který pokračoval ve střelbě. ,,Tak do toho hoši! Pošleme tu mrchu zpět odkud přišla!" přikázal jim klukovník a vypouštěly další střeli. Ohlédla jsem se a za mnou byl Doctor. ,,Co to dělá?! Takhle jí jenom rozzuříte a město srovná do roviny!" křičel ale bylo pozdě Godzilla začala zuřit. Doctor mě chytil za ruku a odtáhl pryč. ,,Amy! Je pozdě.. musíme okamžitě zakročit!" řekl Doctor a začal pobíhat sem a tam. V tu chvíli mě něco napadlo vylezla jsem na jeden z domu aby mě lépe viděla a začala křiče. ,,HEJ! HEJ! Otoč se tady jsem!" ,,Amy na sonicky šroubovák mluv do něj a ona tě lépe uslyší!" sehnula jsem se pro něj a mluvila znova. ,,HEJ! Ty malá bestie tady jsem! Otoč se!" zakřičela jsem tak nahlas jak jenom to šlo. Otočila se. Město hořelo a všude byl kouř, otočila se ke mě a sehnula se. ,,Já vím že tady něco hledáš, co to je?" zeptala jsem se a přistoupila blíže k ní. Byla vystrašená ale něco hledala. ,,Plnou palbu do ní!" zakřičel voják a všechny střely vypustily. ,,NE!" zakřičela jsem ale střely byly vypuštěny a trefili se přesně do Godzilly. ,,Any! Uskoč!" seskočila jsme ze střechy a doctor mě chytil. ,,Ale ne.." slyšela jsem. Godzila se zapřela a z plných plic se ozval její řev.
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.