!NIKDY nevěř Doctorovy!

338 27 2
                                    

,,Jsme na místě" řekl Doctor který ke mne nezvedl ani obličej...podle mně něco tuší ale nevím co. Pomalu jsem šla ke dveřím Tardis, zhluboka sem se nadechla a otevřela je. To co jsem viděla mi okamžitě srazilo na kolena...Můj starý dům...zbyla už jenom ohořelá prkna! ,,Co se tu stalo??" ,,Někdo ten dům zapálil..." ,,Doctore řekni mi kdo to byl! Vím moc dobře že ti víš kdo to byl!" ,,Amy...já to opravdu nevím..." ,,První pravidlo NIKDY nevěř Doctorovy! Tak to sakra vyklop!!" ,,Fajn ale nebude se ti to líbit! Byl to Rory!" ,,Cože?! Proč??" ,,Chtěl na tebe zapomenou...nevím proč to řešil takhle!" Obloha nad námi se najednou zatáhla a začalo pršet...


Pohled Doctora...


Byla tak bezmocná.. seděla tam a brečela a já věděl že ji nemůžu nijak pomoc. Když se dozvěděla kdo to udělal dostala se do té nejhorší situace...najednou se obloha zatáhla začalo pršet a z oblohy létali silné blesky vítr se zvedal a já se Amy snažil uklidnit ale byla silnější jak já. Zvedla se a už podle jejího výrazu jsem věděl kam jde. Rory je v nebezpečí! Musím mu okamžitě pomoc ale jak ?! Jestli se k Rorymu Amy dostane dřív jak já tak je s Rorym konec...


Pohled Amy....


Ta zlost co se ve mně probudila neuvěřitelná připadala jsem si tak silná! Najednou sem uslyšela hlasy...byli to hlasy mrtvých! Ovládají mne a pomáhají mi! Mam takovou sílu!! Když jsem se zaposlouchala pořádně slyšela jsem hlas River... ,,River? Jsi to ty?" ,,Ano Amy jsem to já Musíš se uklidnit! Jinak zníčíš celý svět! " ,,Ale..Rory on zničil můj dům! Moje vzpomínky!" ,,Amy to nebyl tvůj Rory! Roryho někdo ovládl a já ti můžu pomoc!" ,,Počkat cože?! "

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat