Dlouhá tmavá chodba

219 20 2
                                    

Stála jsem uprostřed náměstí kde nějáký chlap volal lidi k sobě přistoupila jsem blíže a poslouchala. Najednou jsem slyšela hlav ve své hlavě. ,,Nech se přijmout dostaneš se tak za Doctorem." přistoupila jsem blíže a zvedla ruku že chci také odvést. Položili mě do klece a někam nás vedly.

Pohled Doktora

,,No to bude trochu horší." řekl jsme překvapeně. ,,Musíš se odsud nějak dostat doktore!" ,,Nechci..." ,,Co.. cože?!" ,,Neodejdu odsud dřív než to tady prozkoumám a ty mě v tom nezastavíš!" ,,Fajn běž.. ale varovala jsem tě." šel jsem temnou chodbou kde nikdo nebyl byla tma a ta chodba měla asi tak 3 metry.

Pohled Amy

Probudila jsem se v nějaké špinavé kleci nevěděla jsme co se děje. ,,Kde to jsme ?" zeptala jsem se ostatních co seděli vedle mě. Nikdo mi neopověděl. Když jsem se podívala na jejich obličeje bílé bílé jako stěna. ,,Halo slyšíte mě?" stále nikdo neodpovídal. vyndala jsem si z vlasu sponku a snažila se otevřít dveře. ,,Povedlo se!" zajásala jsem potichu. Odbočila jsme do nějaké dlouhé chodby kde nic nesvítilo. Nebudu říkat že jsem se nebála. Šla jsem potichu aby mě nikdo neslyšel, najednou jsem za sebou začala slyšet hrubé ale vzdálené kroky. Zpanikařila jsem se rozeběhla jsem se přič. Byla jsem na konci chodby a už nebylo kam odbočit a ani se vrátit kroky se blížily a blížily. Uviděla jsem postavu co mě sledovala. ,,Panebože!" vyhrkla jsem ze sebe.


The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat