Z pohledu Doctora:
Vyběhl jsem co nejrychleji ven za River, nemohl sem uvěřit tomu co vydim...byla tam ta lod co z ni River vyskočila ale doslova na cucky! Nevěděl sem ani co řikat stál sem vedle River s otevřenou pusou a pozoroval vrak lody.
River: Tohle se ale stát nemělo ! Nechápu proč lod nazazila do týhle skáli...
Doctor: to já taky nevim ale zajímalo by mně ke je ten Anděl
Amy: Hej lidi co se děje ?
Najednou se okolo nás začaly objevovat lidi se sbraněmi..nevěděla sem do dělat tak sem zavřela dveře Tárdis a utíkala k Doctorovi a River.
River: Klid..ty jsou s námi Amy nemusíž se jich bát ! ;)
Amy: Jasně
Doctor: Co jsou zač ?!
River: Jsou to moji kluci..
Doctor: Ach bože..River..ty jsi dračiče..
River: Ja vim zlato..tady postavíme základnu!
Doctor: fajn jenom dojdu "zaparkovat" Tárdis.
River: Jasně ;)
Doctor: Amy ? Mužeš jit prosím semnou ?
Amy: Jasně už letim.
Doběhla sem doctora..řekl mi at za sebou zavřu dveře..začala sem se bát jestli se neco stalo..otočila sem se předemnou stál Doctor a hleděl do zemně.
Amy: Stalo se něco ?
Doctor: Musím něco udělat !
Amy: A co ?
Ani sem nevěděla jak byl u mně a políbil mně..nebránila sem se zpíše se mi to ještě víc líbilo..ale..musela sem se branit protože sem veděla co my řekla River..Doctor má jinou budoucnost ale já do ni nepatřím jako jeho holka...rozbrečela sem se,Doctor se nechápavě odsthl.
Doctor: Amy ? Co se děje ? Ty pláčeš..
Chtěla sem mu říst pravdu ale veděla sem že nemužu..
Amy: Mam tě ráda a nikdy o tebe nechci přijit !
Doctor: Já tebe taky :)
Amy: Doctore ?
Doctor: Amy ?
Amy: Přežijeme to ?
Doctor: Slibuju ti že se ti dneska nic ani nikomu jinému nestane..
Amy: Dobře tak jdeme ? River čeká..!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuhle část bych chtěla věnovat mím nejlpším kamarádkám Ally,Wendy a Andre :) Mam vás ráda holky :) A ještě bych chtěla poděkovat za 2000 přečtení :) moc to pro mně zmanená :) moc děkuju
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.