,,Když to nebyl Rory... tak kdo?" zeptala jsem se River. ,,Je to Doctora neustálý protivník, sleduje ho už nějakou dobu a byl s ním ve válce.." ,,V jaké válce River?" ,,Ve stoleté... chránil svou zemi ze všech sil ale Galifrei a i pánové času padli." ,,Panebože proč mi to nikdy neřekl?" zeptala jsem se vyděšeně. ,,Protože mi moje planeta tak chybí, že na ní nemohu myslet ve zlém a v tom, že jsem zklamal jak své bratry, tak sám sebe!" Doctor stál s hlavou skloněnou k zemi. ,, A teďka jdeme najít našeho pravého Roryho!" ,,Tak se mi líbíš!!" řekla jsem a rozběhla jsem se k němu. Všichni jsme vlezli do Tardis. Doctor pobíhal kolem palubní desky jako splašený. ,,Budeme mít trochu drsné přistání." něž jsem stihla zareagovat Tardis sebou škubala jako o závod. Doctor, který se držel palubní desky, byl unešený. ,,Geronimo!" musel jsi zakřičet já jsem se mu smála. Najednou přišla obrovská rána. ,,Co se stalo?" ,,Omylem jsme škrtli o nějakou loď... potom se jim možná omluví." podívala jsem se nevěřícně na Doctora a držela se zábradlí. Najednou jsme zastavili. ,,Kde to jsme?" zeptala jsem se nevěřícně. Doctor ale neodpověděl a běžel přímo ven. Když jsem vylezla ven, Doctor stál a upřeně se díval na svého nepřítele. ,,Co jsou zač, Doctore?" pošeptala jsem mu potichu do ucha. ,,Dálekové, můj nejhorší nepřítel! Zase se setkáváme starý příteli" vykročil jednou nohou kupředu a nespouštěl oči z nepřítele. ,,Amy!" šeptl někdo, ten hlas jsem moc dobře znala, otočila jsem se a za mnou byl svázaný Rory. ,,Rory?! Co se stalo? Jak jsi se sem dostal?" šeptala jsem a už jsem ho rozvazovala. ,,Přišla mi obálka ve které se psalo, že se vracíš domů, myslel jsem si, že to jsi ty... oni napsali, ať přijdu k tobě domu a když jsem tam dorazil, byla tam tahle monstra. A pak... Ach Amy" začal plakat a skácel se k zemi. ,, ... tvůj dům, oni ho..." ,,Já vím Rory viděla jsem to!" ,,Naklonovali mě, aby sis myslela že, jsem to byl já a chtěla mě zabít" ,,Takže! Co vás sem zase přivádí?!" zakřičel Doctor tak nahlas, že jsme se až lekla." ,,Přiletěli jsme sem, protože jsme byli pozváni" odpověděla ta hnusná plechovka. (Ano, vím, že to není plechovka, ale přišlo mi to vtipné :D) ,,Cože? Kdo vás pozval?" ,, pozvala nás sem skupina ,,BAD WOLF" nevíme kdo jsou, ale dávají nám rozkazy!" vysvětlil a Doctor byl dost překvapený.
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.