,,Víš Amy..."

321 19 5
                                    

královna zlatého měsíce... co to sakra znamená ?! čekal jsem asi 3 hodiny. Najednou se vedle Tardis objevil obrovský zelený paprsek, z něj vystoupila Amy. V krásný šatech upravená. Byla překrásná. ,,Promin že jsem tě nechala čekat tak dlouho ale měla jsem práci s Dalekama..." ,,..co ...co " nemohl jsou dopovědět to co jsem chtěl říct jelikož jsem byl úplně okouzlený krásou Amy. ,,Co? Doctore co chceš říct?" ,,Co si zač?" ,,Amy?" ,,Ne... ty nejsi Amy... Amy není královna měsíce.." ,,jo tohle... princezna planety BAD WOLF mě zachránila a udělala ze mě jejich královnu. Ale já se tam musím vrátit a říct že chci obyčejný lidský život." ,, moment... řekla jsi BAD WOLF?!" nemohl jsem uvěřit tomu co jsem slyšel. ,,Jo děje se něco ?" ,,Né jenom mi to něco připomnělo. Takže kam pojedeme tedka?" zeptal jsem se a lusknutím prstů otevřel dveře Tardis. Čekal jsem až se Amy vyjádří otočil jsem se zpět k ní ale ona byla pryč, na psycho papíru se mi objevil vzkaz. ,, Jedu si vzít svůj život zpět. Přijed pro mě ke mě do pokoje sejdeme se tam. AMY" ,,Fajn.. takže už vím kam pojedu." vlez jsem do Tardis a nastavil směr zemi. Sedl si vedle palubní desky a přemýšlel jak to všechno bude dál, ani jsem nezaregistroval to že už jsem dávno přistál. ,,Ahoj Doktore přece jenom jsi sem přijel."

Pohled Amy

,,Ahoj Doktore přece jenom jsi sem přijel" pozdravila ho. Sedel vedle palubní desky a neodpovídal. ,,Doctore? Děje se něco?" ,,Posad se vedle mě." poslechla jsem a šla jsi sednou vedle něj. Byl smutný a hleděl jenom do země. ,,Víš Amy..." začal opatrně. ,, ... chtěl bych si založit rodinu... jenomže..." ,, Jenomže tvoje planeta je pryč a ty jsi nemůžeš najít žádnou holku že?" ,, Jak to víš??" ,,Došlo mi to že za ty léta by jsi se chtěl už někde konečně usadit a mít děti... tak to chci i já... myslela jsem si že s tebou budu cestovat navždy..." ,,navždy je dlouhá doba!" přerušil mě Doctor a já se smála. ,, to teda.." Doctor vstal a začal jsi dělat něco na palubní desce já jsem se zvedla a šla do svého pokoje.

*Děkuju za neuvěřitelných 14 000 přečtení a 890 vote strašně moc vám děkuju nikdy jsem si nemyslela že dosáhnu takového čísla :) a protože budu snažit další kapitolu udělat hodně dlouhou :) užívejte prázdniny :3 :*

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat