Doctor stál s otevřenou pusou a nic neříkal. ,,Co je Tati? Děje se něco?" nechápala jsem o co jde... proč mu říká tati? Ta holka mohla mít tak 16ct let byla vysoká asi 165cm, měla hnědé vlasy a jemně tmavou plět, oči byli stejné jako Doctor. ,,Já mám dceru?" zeptal se nevěříčně Doctor. ,,No, zřejmě o tom nevíš ale už 16ct let jo" zasmála se.
Pohled Doctora:
Nemohl jsem tomu uvěřit mám dceru a nevím o tom? Nemožné! ,,Pojd sem!" chytil jsem tu holku za ruku a vedl jí k laborce. Otevřel jsem dveře vzal nůž a řízl jí do prstu, tekla jí krev ruda jako ten nejkrásnější diamant. ,,Au! To bolelo!" zasyčela. Potom jsem píchl do prstu i sebe a vložil to testovače, jako další věc jsem jí vytrhl vlasy a sobě také a udělal jsem to samé co s krví. Všechno bylo pozitivní! ,,To není možné Doctore!" šeptla Amy která šla blíže ke mě a té dívce. ,,Doctore... ty máš dceru!" zasmála se a hrnuly se jí do očí slzy stejně jako mě. ,,Jo má dceru a hledala jsem ho dost dlouho abych ho konečně našla. Jsem Madison,tvoje dcera." řekla hrdě a já ji obejmul a jedna neposlušná slza mi utekla a kutálela se mi po tváři. ,,Proč jsem o tom nikdy nevěděl?" ,,Protože to byl úkol aby jsi o tom nikdy nevěděl... byla jsem sestavena jako zbran proti tobě abych tě zabila" ,,Cože?!" vykřikla Amy. ,,Ale nebojte...neudělám to protože jedna žena mě přeprogramovala a dala mi život." ,,Kdo? Madison řekni mi kdo to byl!" ,,Byla to přece..."
Pokračování příště :D
JInak chci se zeptat :) mám tuhle story už ukončit?? :) a nebo psat ještě dál :)
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfic" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.