bud sama sebou Amy..

110 11 4
                                    

,,Vysvětluj mladá dámo! Kde to jsem a kde jsi vzala tuhle věc?!" vyjela na mě okamžitě naštvaná River. ,,Promin jestli jsem něco udělala ale potřebuju tvojí pomoc." ,,Ohledně Doctora?" souhlasně jsem kývla. ,,Hledám tě už 3 měsíce Amy...věděla jsem že se tohle stane.. že Doctor bude potřebovat mojí a tvojí pomoc." ,,Jak jsi to věděla?" River si sáhla do kapsy a vytáhla modrou knihu kterou všichni už moc dobře známe, já jsem udělala to samé a vytáhla jí také, River se zmateně podívala a pak se zasmála. ,,Tu co držíš v ruce ty není pravá. Je to kopie v které nejsou pravdivé informace, sama jsem jí udělala jako vodítko k tomu aby jsi mě našla. Můžeš jí klidně spálit a nic se nestane." tomuhle jsem se musela zasmát. ,,jasně že mě to nenapadlo hnedka že ano..." River šla k oknu a začala hledat něco v knize. ,,Jak ho chceš zachránit?" zeptala jsem se a posadila se na postel. ,,Pomocí toho co máš na krku a téhle knihy." zvedla jsem se šla jsem k River a chtěla se podívat co v té knize našla ale když jsem jí nahlídla přes rameno River knihu zavřela a zasmála se. ,,Jednou do ní budeš moc nahlédnou Amy ale ne dnes, dnes není ještě ten správný den kdy jsi připravená na pravdu a osud Doctora. Dej mi to co to máš na krku." sundala jsem přenášedlo které jsem dostala od Rose. River ho rozdělala a vyndala z něco malý čip. ,,Co s tím chceš dělat ?" ,,Nahraju do toho poslední souřadnice Doctora. Až to bude zase vše po hromadě a ty zmáčkneš tlačítko přenese tě to přesně k němu." ulevila jsem si od toho že Doctora nikdy nenajdeme. ,,To je úžasný a jak dlouho to bude trvat ??"zeptala jsem se a zase se posadila zpět na postel. ,,přibližně 3 měsíce..." ,,Cože?! River tak dlouho čekat nemůžeme..." River pozvedla ramena. ,,Amy jiná možnost není." ,,Já vím, jenom.. nemůžu se zbavit té představy že je tam někde úplně sám, beze mě." River se otočila a pokračovala zase v zadávání souřadnic. ,,Půjdu se projít" povzdechla jsem si.

Venku:

Došla jsem na nějakou louku kde jsem si sedla do trávy a přemýšlela o všem co se my honilo hlavou. Myslí na mě Doctor? Je v pořádku? Povede se River zadat souřadnice a my ho zase najdeme? Budu s ním ještě vůbec někdy cestovat?" byla jsem zmatená a smutná že nemůžu být s ním, s ním otrhaným Doctorem.Na louce jsem seděla asi 3 hodiny, mezitím se už dost zatáhlo. Zvedla jsem se a vyrazila jsem zase zpět do hotelu, vytáhla jsem klíče a otevřela dveře pokoje kde byla River a pořád pracovala. ,,Jak jsi na tom?" zeptala jsem se skleslým hlasem. ,,Mám užasnou zprávu. Povedlo se mi to urychlit a to znamená že zítra to bude hotové a my vyrazíme na pomoc Doctorovy." souhlasně jsem kývla. Šla jsem do sprchy kde jsem na sebe nechala padat kapičky teplé vody. ,,Budeš muset být silná Amy" povzbudila jsem se. ,,Nevíš co tě tam čeká až potkáš znovu Doctora. Bude vůbec rád že mě vidí?" ptala jsem se sama sebe ve své hlavě. Zastavila jsem vodu oblekla se a šla jsi lehnout. Usnula jsem během chvilky.

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat