Sedli jsme si s Rorym na postel a já začala všechno vysvětlovat. ,,Rory já bych chtěla konečně rodinu.." ,,Aha. A kdo je ten štastný ??" ,,Jak to myslíš?" ,,No s kým by jsi chtěla ty děti." ,,No přece s tebou! Miluju tě" Rory na mě vytřeštil oči. ,,Já... co...Opravdu?" ,,Ano" zasmála jsem se na něj a políbila ho. ,,Takže ty lístky do Benátek nebudou marné??" ,,Ne"
Pohled Doctora.
Doufám že se má Amy dobře. Jenom doufám že bude štastná. Přemýšlel jsem jak to bude dál.. co budu dělat když tady tedka Amy nemám. Přistál jsem přesně tam kde jsem potřeboval. Vylezl jsem z Tardis a čekal že ulice budou narvané lidmi ale ono nic. ,,Pane.. pane co se tady stalo? Kde jsou všichni??" zeptal jsem se nějakého muže co šel kolem mě. ,,Všichni jsou schovaní bojíme se." ,, Proč? a čeho se bojíte?" ,,No přece tmavých stínu. Když jsi vás vybere je s vámi konec odvedou vás a už se nikdy nevrátíte." ,,Aha dobře díky." ten muž utekl a já přemýšlel o tom co se to tady kruci děje! Tmavé stíny? Co to je zač??" šel jsem na náměstí kde stály vojáci a kolem nich byl dav lidí. ,,Zavřete tlamy!" zakřičel na ně ten chlap v černém že by tohle byl tmavý stín? Něco říkaly tak jsem se propletl v davu se poslouchal. ,,Já jsem Ovus! Pán stínu a vy budete moji otroci! Tedka si vyberu 3 muže které jsi vezmeme sebou!" pořád jsem nechápal o co tady jde. Ten chlap ukazoval na muže prstem a ukázal i na mě. ,,Ouuu..ehm.. já?" ,,Jo ty!" šel jsem tedy k nim. ,,Ahoj já jsem Doctor" usmál jsme se a zamával na ně. ,,Idiote! Zalez do klece!" vlezl jsem tedy do klece kterou zavřeli a táhli jí pryč. Ostatní muži brečeli. ,,Proč brečíte??" ,,Jste snad blbej?! Je s námi konec!" ,,Proč?" ,,Vedou nás do jejich panství odkud se už nikdy nevrátíme!" na tom panství něco bude... ale co to sakra je?! Zajímalo by mě co jsou ty lidi vůbec zač??
| Ahoj chtěla bych se omluvit za trochu nudný díl.. a taky zato že je to tak krátké :/ |
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.