River a vlasy....

423 33 0
                                    

River: Jestli si to pamatuješ tak jsme měli namířeno do ty jeskyně kam havarovala ta lod ;)
Amy: Jasně tak jdeme...

Když sem se zvedla zamotala se mi hlava a jako naschvál sem skončila opět v Doctorově náručí..

Amy: Jasně! Tohle se děje snad schválně že ?!
Doctor: Jako já si nestěžuju jo! :D (smál se na mně)
Amy: Jasně.. Ty nikdy! (mrkla sem na něj)

Doctor mně pomalu zvedl a jistil mne tím že mi dal ruce na záda kdybych zase padala. Naštěstí sem se udržela na nohou.

Amy: Tak je to v pořádku.. jdeme ?
River: Ne
Amy: Ne ? ( hodila sem na ni nechápaví pohled)
River: Nejdřív si dej vlasy do drdolu nebo culík jinak neuvidíš na cestu jestli budeme utíkat ;)
Amy: Ehm.. jasně ale River je ti jasný že jsi mně tedka vyděsila tak že se mi nechce ani jít ?
River: hahaha (smála se) dělám si z tebe jenom legraci v ty jeskyni by nic být nemělo.

Když to dořekla hodila na Doctora takoví pohled který sem u ni ještě nikdy neviděla to bude možná tím že jí znám jenom několik hodin...šla sem k zrcadlu které sem mněla na velké skříni a udělala si vysoký culík, Otočila sem se na River a Doctora a usmála sem se.

Amy: Jsem připravená..tedka už konečně jdeme ?

River: Jasně Doctore?

Doctor: Ehm.. Jasně...jdeme...

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat