,,Divadlo pro lidi"

343 20 0
                                    

,,Co kdyby jsme ten strom prostě zapálily?" navrhl Rory. Nad jeho nápadem jsem pouze nadzvedla obočí a nekomentovala to. ,,Ach bože Rory když zapálíš bombu tak co se asi stane?" ,,No jo, to mně nenapadlo." podívala jsem se na Doctore který už něco vymýšlel. ,,Hele, Doctore! Svítí ti kapsa co tam máš?" zeptala jsem se a ukázala na kapsu. ,,Psycho papír, přišla mi zpráva." ,,A co tam stojí Doctore?" zeptala se nedočkavě River. ,,Mátě 30 minut pak se přes 200 lidí rozletí na prach! Hodně štěstí Doctore." ,,Dálekové nám teda daly dost času!" řekl Rory. Přemýšlela jsem ale nic mně nenapadalo když najednou! ,,Doctore! Mám to." ,,Na co jsi došla Amy?" optala se River která ke mne přišla blíže. ,,Co kdybychom sem přistavili Tardis do které by jsme daly tu bombu a pak ji vyhodily někde ve vesmíru nad Zemí. Lidé by nic nepoznaly vypadalo by to jako ohnostroj!" vysvětlila jsem svůj plán. ,,DObrej nápad Amy!" pochválil mně Doctor který už uháněl zpět na most pro lod. Lusknutím prstu Doktor otevřel dveře Tardis a už mířil k palubní desce. Já, River a Rory jsme naskočily k němu a čekali co se bude dít. ,,Budeme muset použit nějaké telepatické pole aby to lidi neviděli." podotkl Rory. ,,Konečně jsi řekl něco užitečného." musela jsem si rejpnout do Roryho. ,,To sice řekl ale jak to chcete udělat?" prohodila River. Přemýšlela jsem a podívala se na Roryho. ,,Co je?" ,,Uděláme spolu scénu že se ti udělalo špatně aby se lidi otočili k nám a Doctor a River mněly tak možnost udělat něco s tou bombou" vychrlila jsem ze sebe takovou rychlostí že jsem si myslela že mi nerozuměly. ,,Teda Amy... Kam na to chodíš?" ,,Já nevím.." zasmála jsem se. Všichni se připravili já a Rory jsme šli na náměstí udělat náš úkol zatímco River se s Doctorem připravovaly na svojí část mise. Měla jsem strach že se něco pokazí. ,,Dobře všechno připravené River." ,,Dobře Doctore tak jdeme na to dávám Amy znamení že můžou." Blikala mi do obličeje baterka a tak jsem řekla Rorymu že můžeme jít na scénu. Rory šel pomalu a najednou se složil k zemi, chtěla jsem se tak strašně smát. ,,Panebože!! Pomozte mi" zabralo to a všichni se otočily a šly k nám. ,,Prosím! Pomůžete mi někdo prosím?" ,,Co se stalo? Já jsem Max a jsem Doktor." ,,Já nevím šel a najednou se složil k zemi." nenápadně jsem se otočila na ,,stromeček" který už ale Doctor přenášel do Tardis. Rory se zvedl a řekl že se mu udělalo špatně a pak jsme utekli za roh aby nás nikdo nevyděl, tam jsme si s Rorym plácly ,,Tak to se máš povedlo Amy!" ,,To teda jo!" smály jsme se s polu. ,,Ale tedka musíme zase na most za Doctorem a River. Byli jsme na místě ale Doctor a River nikde, začínala jsem se bát jestli ve něco nestalo nebo tak. za námi se ozvala obrovská rána, prudce jsem se otočila a uviděla na obloze obrovský svítící mrak. Všichni tleskali jelikož jsi myslela že je to ohnostroj ale mysleli jsi špatně a přesně o to nám šlo. za námi se začala objevovat Tardis, nastoupili jsme do ni. ,,Tak to se nám fakt povedlo." řekla jsem a smála se na Doctora. Nikdy jsem ale neviděla River. ,,Kde je River ? Co se stalo?" ,,Je pryč Amy. Odešla" ,,Ona se vrátí uvidíš" obejmula jsem Doctora. ,,Hele, co bude tedka s těma na hoře?" zeptal se opatrně Rory. ,,No jo máš pravdu Rory!" odpověděl blesku rychle Doctor a už nastavoval kurz za Dáleky. ,,Co budeme dělat tedka Doctore? Bomba je zneškodněná tak co ted?" ,,Půjdeme vyjednávat!" na souhlas jsem jen kývla a usmála se. ,,Hele... A...Amy..." ,,Co je Rory? Děje se něco?" ,,Já s vámi nemůžu cestovat.." Roryho odpověd mně zaskočila. ,,Proč?" ,,Tohle není život pro mě Amy...promin zase se uvidíme ale tedka se chci vrátit domu." ,,Dobře Rory jenom co to vyřešíme tě tam vezmu." odpověděl mu Doctor za mě.

Tak jeden takový delší díl jako poděkování za 13K :) Moc to pro mě znamená a také bych vám chtěla popřát hezké prázdniny! :D Jinak tedka budou vycházet trochu mín části :) přece jenom jsou ty prázdniny a já jsi je chci užít :D Pak páá a uživejte volna ;)

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat