Přede mnou se objevil muž s dlouhým pláštěm a v ruce držel sonický šroubovák? ,,Allons-y" zakřičel zamířil Orka a byl konec knihy se rozletěli v prášek a on se otočil na mě. ,,Už je to dobré. Zdravím já jsem Doctor" představil se. ,,Ale to není možné!" řekl jsem nevěřícně. ,,Cože?" zeptal se. ,,Já jsem tady Doctor!" ,,A čeho jste doctor" zeptal se mě ten divný chlápek v kabátě. ,,Ale ne.. Já jsem pán času" promluvil jsem překvapeně a ukázal mu sonický šroubovák, nevěřícně se na něj podíval a vytáhl ten tvůj z kapsy. ,,Panebože Doctore!" řekla překvapeně Amy. ,,Ano?" ozvaly jsme se oba nastejno. ,,Jak je možné že tu jste teda dva pánové času ale každý máte jinou tvář?" ,,Já ti to vysvětlím" řekl Doctor v kabátu. ,,Já jsem stará verze doctora která ještě nezregenerovala a tenhle doctor.." ukázal na mě. ,,...je nový doctor ve kterého se proměním já ale to se nesmí stát!" ,,Protože časoprostor a vesmír by byly zničeny" dodal jsem. ,,Takže jaký máte plán?" zeptala jsem Amy. ,,Já musím dnes zemřít!" ,,Cože?!" vyhrkl jsem a nevěřil jsem vlastním uším. ,, Já dne zemřu ale ty přežiješ bratře. Půjdeš dál ve stopách našich předků" řekl a položil mi ruku na rameno. ,,Rozumím" on pouze mrkl. ,,Takže máme přesně 25minut na to aby jsme našli tvojí Tardis a dostaly vás odtud" ,,A co bude potom?" zeptala se opatrně Amy. ,,Pak tahle lod vyletí do vzduchu!"
Pohled Amy:
bylo zvláštní vidět dva doktory s jinou tváří ale stejným myšlením. Doplnovaly jsi věty navzájem. ,,Tak jdeme najít tu Tardis" řekl můj doctor vzal mě za ruku a už jsme spěchaly za tím druhým který v ruce držel nějaké udělátko a vyhledával tardis. ,,už jsme skoro na místě poběžte!" zakřičel. Najednou jsem za námi cítila vítr a tak jsem se otočila a uviděla jsme jenom tmu která se blížila k nám. ,,Doctore!" ,,Ano?" ozvaly se oba najednou. ,,Něco nás sleduje!" ,,Ano" ,,my víme" ,,je to černo" ,,které se nás pokouší dostat!" doplnili se opět. Najednou jsme doběhly k Tardis. Můj Doctor mě strčil za sebe a otočil se směrem k černu. Oba vytáhli sonické šroubováky a mířili směrem který jsme přiběhli. ,,Geronimo!" ,,Allons-y" zakřičeli oba doctoři. Muj doctor odležel strčil do mě a oba jsme se oblevili v Tardis která začala odlítat. ,,Ne Ne! Holka tedka ne počkej! Musím mu pomoc! NEE!!" začal brečet najednou sebou Tardis škubla a její dveře se otevřely. Viděli jsme už jenom vybuchující lod. ,,Allons-y " šeptl doctor a nechal spálit hvězdu na obloze aby uctil památku svého bratra. Pak se zvedl a odešel k palubní desce, já ještě chvíli sledovala vybuchující lod.
Kdyby někdo nepochopil který doctor teda vlastně umřel tak to byl 10 doctor :)
ČTEŠ
The Doctor Who
Fiksi Penggemar" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.