,,Pandorika se otevírá?"

248 18 0
                                    

,,Nebojte neublížím vám." ,,Kdo jsi?!" zeptala se Amy. ,,Moc dobře mě znáte. Oba dva." ,,River?" ,,Jo jsem to já. To mě musíš vždycky poznat sakra chtěla jsem aby to bylo trochu napínavý!" řekla zklamaně River. ,,Napínavý?! Kruci River a to my kvůli tomu musíš rozmlátit okno?" ,,Promin ale přišlo mi to efektivnější než rozbít dveře." pokrčila River vesele ramena. ,,Ach bože.. Dojdu pro koště a uklidím to." River jsi sedla vedle mě a začala se vyptávat. ,,Tak co? Jak se cítíš? Koukám že jsi nezregeneroval. Tak kdepak jsme asi tedka?" ptala se rychle a koukala do modré knihy. ,,River...Co to je za knihu?" ,,Promin zlato ale to ti nemůžu říct." ,,Proč?" ,,Byli by to Spoilery zlato" mrkla na mě, pouze jsem se usmál. ,,Takže... River! Jak je možné že Doctor je tady tedka s námi když před nějakou dobou spadl do lávy." ,,Chytrá otázky Amy taky by mě to zajímalo. Musel být přepsaný čas." ,,Pfff...Ale no tak River čas se přece nedá přepsat!" zasmál jsem se. ,,Nedají se přepsat pouze pevné body! Na to jsi zapomněl zlato." ,,Hele vy dva nechcete to flirtování nechat na později až tady nebudu?!" ,,jasně..promin." ,,Kdo by mohl být tak super že by dokázal přepsat čas?" ,,to nevím Doctore ale včera mi přišla zpráva a byla dost zajímavá" ,,Co v ní stojí River?" zeptala se opatrně Amy. ,,Pandorika se otevírá!" ,,Pando...cože to?" vykulil jsem na River oči. ,,Pandorika se otevírá. ,,Co to kruci znamená?" zeptala se Amy s rukami založeními na prsou. ,, Zprávná otázka Amy. Protože mě by to taky zajímalo."


The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat