Panebože!!

361 32 0
                                    

Vešli jsme do jeskyně a všude byla tma. Bála jsem se tak sem se chytla Doctora za ruku. Podíval se na mně a usmál se.. nevěděla sem jestli to je dobře nebo špatně ale líbilo se mi to.

Doctor: Jsi v pořádku ?
Amy: Jasně proč bych nebyla ?
Doctor: Já nevím od doby co jsi viděla anděla máš takové zvláštní oči.

Svůj pohled sem hodila okamžitě k zemi a pustila Doctora. Ten se na mně podíval a zakřičel na zbytek skupiny aby se na chvíli zastavily. Díval se na mně těma krásnýma očima.

Doctor: Amy..nelíbí se mi jak se chováš...jsi divná stalo se něco?
Amy: Ne jenom je toho na mne poslední dobou trochu moc než sem zvyklá no..
Doctor: Dobře rozumím ti ale kdyby se něco dělo řekla by jsi mi to že ?
Amy: Jasně. (když sem tohle řekla nemohla sem se mu podívat do očí protože to nebyla pravda.)

Doctor se otočil a pokračoval. Slyšela sem za mnou jak se něco hýblo bále sem se tak sem se rozeběhla za nim a zase se ho chytla. Když jsme dohnaly zbytek skupiny tak River vyhodila nějakou velkou kouli do vzduchu a ta se rozzářila.. sloužilo to jako světlo aby jsme viděli co je v jeskyni. Všude ze zdí trčely zkamenělí lidé teda podle mne to byli lidé.

River: Eh.. Doctore ?! Je to to co jsi myslím ?!
Doctor: Ano River! Je to to co jsi myslíš!
Amy: Hele o co jde?!
River: Amy podívej se pořádně a řekni co vidíš!
Amy: Lidi ve zdech..
River: Podívej se pořádně!

Zvedla sem hlavu ještě víše a koukala se pořádně co vidím..

Amy: Panebože! Co tedka ?!

________________________________________________________________________________________

Chtěla bych se omluvit  jestli v posledni době nevijde žádný díl ale musim se začít soustředit na školu :)

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat