Doctor lhář !

381 34 0
                                    

Všude kolem nás byli andělé zakrývající si oči ale tyhle nevypadali jako klasičtí andělé.

River: Panebože.. jsou to andělé ale nevyvinutí...
Doctor: Musíme rychle odsud byla to past! proto ta lod spadla zrovna tady to nebyla náhoda ale past!
Amy: Co tedka ?!
Doctor: To nevím nehýbou se ale nesmíme se rozdělit!
River: Doctore pleteš se oni se hýbou podívej se za nás!

Já a Doctor jsme se pomalu otočily a koukly se oba stejným směrem. Všude byli zase "andělé" jestli se jim tak teda dalo říkat.

Amy: Doctore..já se bojím. (šeptla sem)
Doctor: Neboj se Amy dokud jsi semnou tak ti slibuju že se ti nic nemůže stát! (chytl mně za ruku a věnoval mi jeden polibek do vlasu)
River: Doctore potřebujeme plán!
Doctor: Jasně něco vymýšlím...dej mi chvíli...

Pohled Doctora:

Když mi Amy pošeptala že se boji nevěděl sem co sem mněl odpovědět. Nemohl jsem ji říct že tady v téhle jeskyni dneska zemřeme že není cesta ven. Proto sem ji musel zalhat a naštěstí mi uvěřila nenávidím když ji musím lhát a ubližovat ji tím. Věděl sem moc dobře že jestli se dozví pravdu bude mně nenávidět ale já ji miloval a nikdy sem ji stratit nechtěl proto sem musel co nejrychleji něco vymyslet.

Pohled River

Věděla sem že Amy lže.. bylo mu to vidět na očích.. znám ho až moc dobře a dlouho nato abych poznala kdy mluví pravdu a kdy ji naopak nemluví! Věděla sem že kdyby Amy řekl pravdu stratil by ji a proto musel zalhat.. věděla sem co k Amy cítí ale nemohla sem to ovlivnit jelikož vím jak to dopadne nic sem neříkala a svůj pohled sem od něj nasměrovala zpět ke stropu.

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat