Pohled River
Už je to pár týdnů co se Amy zabila. Doctor se z toho nemůže zpamatovat! Dneska se vrátí já to vím...dneska přijde úsvit zlatého měsíce ! Doufám že Doctor bude v pořádku..
River: Doctor! Potřebuju aby jsi mně vzal na místo kde jsme pohřbily Amy..
Doctor: River! To po mně nechtěj! Víš že to nedokážu (křičel na mně )
River: Fajn nastavím jsi směr sama!!
Už jsme byli na miste a Doctor seděl v koute a ani nedokázal zvednou hlavu.. byl tak bezmocný!
Věděla jsem že je čas...šla jsem k doktorovi a řekla: Neboj se ! Já ti jí přivedu zpět.
Koukal na mně jako kdyby mne nikdy nevyděl.
Pomalu jsem otevřela dveře a viděla obrovský svítící měsíc.
Pomalu jsem přišla k hrobu Amy a říkala kouzlo: Zlatý měsíc vybere jen jednoho osvíceného a tím je Amélie Pondová ! Přid zase mezi nás já ti dávám druhý život !
Pohled Doctora
Slyšel jsem jak River něco říká tak jsem se šel podívat ven a na Amy hrob svítilo zlaté světlo z měsíce vůbec jsem nechápal o co šlo a když sem pořádně zaostřil uviděl jsem někoho jít proti River a mně. Byla tak krásná a dokonalá když světlo zmizelo nemohl jsem uvěřit tomu koho vidím ! AMY !! Do očí se mi nahrnuli slzy a tak jsem se k ní rozeběhl a chytil ji do svého sevření!
Doctor: Tohle mi už nikdy nesmíš udělat !
Amy: Promin Doctore...já myslela že jsi..
Doctor: Mně se jenom tak nezbavíš!
Amy: Doctore já tě miluju!
Doctor: A já tebe!
Pohled River
Věděla jsem že jsou spolu štastní. Přišla jsem k Amy a podala jí její přívěšek s A
River: Nikdy ho nesmíš sundat! Odted je to součást tebe..
Amy: A co se stane když ho sundám?
River: Promin to ti nemůžu říct! Byli by to spoilery(smála jsem se na ni)
Amy: Dobře
River: Amy..jednoho dne poznáš pravdu a nebude zrovna dvakrát lehká ale budeš se s tím muset poprat! Tedka mně omluvte už musím jít dodělat práci v jeskyni a vy by jste se tam taky mněly vrátit!
Doctor: Pravda vem nás sebou!
River: Dobře
ČTEŠ
The Doctor Who
Fanfiction" Vesmír je velký,obrovský a složitý,a směšný. Někdy,velmi zřídka se nemožné věci stávají a říkame jim zázraky. A to je teorie. Za devě set let jsem nikdy ještě žádnou neviděl,ale tak to prostě je." řekl Doctor a zasmál se.